بازدید رئیس کمیته ملی المپیک کرواسی از فدراسیون بسکتبال

بازدید رئیس کمیته ملی المپیک کرواسی از فدراسیون بسکتبال

زلاتکو ماتسا با هیئت همراهش بعد از بازدید از فدراسیون های هندبال،مرکز ملی فوتبال،ووشو و کشتی از فدراسیون بسکتبال هم بازدید و تمرینات تیم ملی بسکتبال سه به سه دختران را از نزدیک مشاهده کرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛زلاتکو ماتسا رئیس کمیته ملی المپیک کرواسی به همراه دبیر کل و نایب رئیس و سفیر این کشور،  تومیسلاو گراهوواتس رئیس فدراسیون هندبال کرواسی و دیگر هیئت همراهش و پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی، حمید سلامی مدیر تشریفات کمیته ملی المپیک به فدراسیون بسکتبال رفتند و نشستی با دکتر رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال،مسعود عماری دبیر این فدراسیون داشتند.
در این نشست دکتر طباطبایی نیازها و خواسته های فدراسیون بسکتبال را مطرح کرد تا با ارتباط بیشتر با کرواسی بتوانیم در این رشته پیشرفت کنیم.
طی این نشست مقرر شد تا فدراسیون بسکتبال پیش نویس تفاهم نامه ای را به فدراسیون کرواسی ارسال کند تا ارتباطات بصورت مدون و قانونمند  باشد.
دکتر طباطبایی درخصوص مفاد پیش نویس خواسته های ایران از فدراسیون بسکتبال کرواسی گفت: تلاش ما برای استفاده هرچه بیشتر از دانش مربیان کرواسی است و همچنین برگزاری اردوی مشترک با تیم های بسکتبال مطرح این کشور در رده های بزرگسلان و پایه و در دو بخش بانوان و آقایان تا باعث رشد بسکتبال کشور شود.
در پایان این نشست رئیس کمیته ملی المپیک کرواسی با همراهانش از محل تمرین اردوی تیم ملی بسکتبال بانوان دیدار کردند و از نزدیک شاهد تمرینات دختران بسکتبالیست بودند.

 

محمود عبدالهی

۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۲:۰۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.