بازدید رییس کمیته ملی المپیک کرواسی از فدراسیون کشتی: زلاتکو ماتسا :برای رشد کشتی کرواسی روی حمایت ایران حساب کرده ایم

بازدید رییس کمیته ملی المپیک کرواسی از فدراسیون کشتی: زلاتکو ماتسا :برای رشد کشتی کرواسی روی حمایت ایران حساب کرده ایم

در ادامه ملاقات های رئیس کمیته ملی المپیک کرواسی با مسئولان ورزشی ایران عصر روز گذشته  زلاتکو ماتسا طی بازدید از فدراسیون کشتی ایران خواستار حمایت و همکاری  بیشتر کشتی ایران از کشتی کرواسی شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، زلاتکو ماتسا رئیس کمیته ملی المپیک کرواسی به همراه دبیر کل و نایب رئیس و سفیر این کشور،  تومیسلاو گراهوواتس رئیس فدراسیون هندبال کرواسی و دیگر هیئت همراهش و پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی، حمید سلامی مدیر تشریفات کمیته ملی المپیک از فدراسیون کشتی بازدید و با مسئولان این فدراسیون دیدار و گفتگو  داشت.
در این نشست ماتسا از فدراسیون کشتی ایران درخواست کرد همانطور که مربیان زبده و متخصص کرواسی در فوتبال کشور شما فعال هستند، ما نیز توقع داریم که در کشتی از حمایت بیشتر ایران بهره مند شویم و خواستار انعقاد تفاهم نامه کتبی هستیم و  امیدواریم هر چه زودتر پیش نویس تفاهم نامه را برای ما ارسال کنید.
وی تاکید کرد: در اکثر بازدیدها از فدراسیون های ایران بیشتر در موقعیتی بودیم که باید ما از آنان حمایت کنیم اما در مورد ووشو و کشتی شرایط برعکس است و ما نیازمند کمک ایران در این دو رشته هستیم که البته چون کشتی یک ورزش المپیکی است و ایران نیز افتخارات بسیاری در این رشته کسب کرده است، روی کمک شما حساب خاصی باز کردیم.
در ادامه بنی تمیم سرپرست فدراسیون کشتی نیز عنوان داشت فدراسیون کشتی ایران این آمادگی را دارد تا برای رشد و توسعه کشتی کرواسی همه گونه همکاری داشته باشد.
در ادامه این نشست نایب رئیس کمیته ملی المپیک کرواسی و رئیس فدراسیون جودو این کشور نیز سوالاتی از دکتر منظمی نایب رئیس فدراسیون کشتی ایران درباره فعالیت بانوان و دختران کشتی گیر ایرانی مطرح کرد.
در پایان زلاتکو ماتسا رئیس کمیته ملی المپیک کرواسی از بنی تمیم سرپرست فدراسیون کشتی دعوت کرد تا به کشورش سفر کند.

 

محمود عبدالهی

 

۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۰۹:۴۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.