چگونگی و محتوای کارگاه آموزشی ویژه ورزشکاران تحت عنوان" Athlete 365 Career+"

چگونگی و محتوای کارگاه آموزشی ویژه ورزشکاران تحت عنوان" Athlete 365 Career+"

کارگاه آموزشی ویژه ورزشکاران ملی کشورمان تحت عنوان”Athlete 365 Career+" با حضور قهرمان ملی و تعدادی از اعضاء کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک کشور در رشته های مختلف و تدریس کارشناسان  اعزامی از بخش ورزشکاران کمیته بین المللی المپیک برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ کارگاه مذکور به توصیه بخش ورزشکاران IOC با هدف آگاهی و آموزش ورزشکاران برای انتقال موفق از حرفه ورزش به زندگی و حرفه اجتماعی طراحی و برگزار می شود.که پس از تغییرات محتوایی و لوگوی آن برای نخستین مرتبه پس از مکاتبه، برنامه ریزی، تهیه منابع و ابزار ها و هماهنگی های لازم بخش المپیک سولیداریتی کمیته ملی المپیک با مشارکت آکادمی ملی  المپیک کشورمان از حدود شش ماه قبل در ایران برگزار شد.

 

کارگاه مذکور تا کنون با حضور کارشناسان بخش ورزشکاران IOC و حمایت المپیک سولیداریتی در 180 کشور برگزار شده است. و حدود 35 کشور با گروه پشتیبانی این برنامه تحت عنوان Adecco به منظور ادامه آموزش های لازم ویژه ورزشکاران خود قرارداد همکاری منعقد نموده اند.

مخاطبان کارگاه برگزار شده در ایران که ضرورت داشت به دلیل دستورالعمل های المپیک سولیداریتی و IOC حداکثر 30 نفر باشند ، از طریق فدراسیون های ملی و کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک دعوت شده و حضور فعالی در این کارگاه یک روزه داشتند.

مباحث مهم مطرح شده و محور اصلی کارهای گروهی شرکت کنندگان در این کارگاه، شامل خود شناسی، کشف علایق و استعدادهای شغلی، بررسی و تحلیل SOAR (شرایط، موانع، اقدامات، نتایج)، تمرین شناسایی ابعاد مختلف هدفSMART (خاص، قابل اندازه گیری، قابل دستیابی، واقع گرایانه، زمان بندی)، تمرین مهارت های شبکه سازی با حفظ ارزش ها، نحوه تنظیم روزمه شخصی، و نکات متنوع مربوط به مهارت ها زندگی بود.

بر اساس دستور کار برنامه مذکور و توصیه کارشناسان اعزامی، مقتضی است فردی از میان ورزشکاران قهرمان بازنشسته ملی و البته مسلط به زبان انگلیسی، جهت گذراندن دوره های تربیت مدرس این کارگاه ها، به بخش ورزشکاران IOC معرفی و اعزام گردد،  تا با حمایت مالی المپیک سولیداریتی، دوره مذکور را طی نموند آموزش های لازم را دریافت نماید. تا پس از این کارگاه های مربوط را ویژه ورزشکاران از رده سنی جوانان تا ورزشکاران بازنشسته در کشور ما برگزار نماید.

 

 

۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۱:۵۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.