با حضور مدرسین بین المللی از IOC :کارگاه آموزشی انتقال ورزشکاران از حرفه ورزشی به زندگی اجتماعی برگزار شد

با حضور مدرسین بین المللی از IOC :کارگاه آموزشی انتقال ورزشکاران از حرفه ورزشی به زندگی اجتماعی برگزار شد

صبح امروز و با برگزاری مراسم افتتاحیه ای با حضور دکتر رضا قراخانلو رئیس آکادمی ملی المپیک، کارگاه آموزشی انتقال ورزشکاران از حرفه ورزشی به زندگی اجتماعی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، در مراسم افتتاحیه این کارگاه که از سوی بخش ورزشکاران کمیته بین‌المللی المپیک (IOC)، با حمایت بخش المپیک سولیداریتی این نهاد بین المللی و مشارکت کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک ایران برگزار شد، دکتررضا قراخانلو رئیس آکادمی ملی المپیک ضمن خوش آمدگویی به شرکت‌کنندگان و مدرسین این کارگاه بین‌المللی اعلام کرد که آکادمی با تمام توان و امکاناتی که در اختیار دارد همچون گذشته از برگزاری کارگاه‌های آموزشی در رابطه با ورزشکاران و المپین ها حمایت می کند.
رئیس آکادمی ملی المپیک افزود: تمامی ورزشکاران در دوران حرفه ای ورزش خود با دوگانگی هایی نظیر ورزش و آینده شغلی خود درگیر هستند که این موضوع در ورزشکاران جوانتر بیشتر نمایان است. مطمئناً برگزاری چنین کارگاه هایی برای خارج نمودن ورزشکاران از این دوگانگی‌ها کمک شایان توجهی خواهد نمود.
در ادامه این مراسم آرش میراسماعیلی رئیس کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک نیز ضمن قدردانی از حمایت های دکتر قراخانلو خطاب به شرکت کنندگان دوره گفت: من هم مانند شما ورزشکار بودم و با چالش آینده شغلی پس از ورزش حرفه ای درگیر بوده ام. اکنون از فرصتی که برای شما پیش آمده نهایت استفاده را ببرید، چراکه این کارگاه در تصمیم گیری های شما تأثیر گذار بوده و می تواند حداقل ها را برای آینده شغلی شما تضمین کند.
کاوه محرابی مدیر بخش ورزشکاران IOC و خانم شانتل بوچسر مدیر پروژه های ورزشکاران این بخش که کار تدریس کارگاه ذکر شده را بر عهده دارند نیز ضمن معرفی خود و ابراز خرسندی از حضور در ایران با اعلام این موضوع که تمامی کارمندان بخش ورزشکاران IOC جزو المپین ها و ورزشکاران حرفه ای کشور خود می باشند اظهار داشتند که همه روزه و از نزدیک با مسائل و مشکلات ورزشکاران کشورهای مختلف درگیر هستیم. ما از سوی IOC برای کمک به شما اینجا آمده ایم بنابراین از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد اما این را بدانید که اصل کار با خود شما خواهد بود.
لازم به ذکر است کارگاه مذکور از برنامه های جدید حمایتی ورزشکاران در سراسر دنیا می باشد که تا کنون در 180 کشور برگزار شده است و هدف آموزش و آگاهی ورزشکاران برای توأم نمودن زندگی قهرمانی با آموزش‌های لازم برای زندگی اجتماعی است.
گفتنی است در پایان این کارگاه به شرکت کنندگان که 43 نفر از میان ورزشکاران ملی آقا و خانم در رده های سنی مختلف هستند، گواهی نامه ویژه ای از سوی IOC  با امضاء توماس باخ اعطاء شد.

۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۴:۳۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.