نخستین جلسه کمیسیون همبستگی المپیک در سال۹۸ برگزار شد

نخستین جلسه کمیسیون همبستگی المپیک در سال۹۸ برگزار شد

نخستین جلسه کمیسیون همبستگی المپیک در سال جدی در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛دکتر فرزانه ترکان رئیس کمیسیون همبستگی المپیک در این باره گفت: دهمین جلسه کمیسیون همبستگی المپیک پیرامون برگزاری ورزش همیشه پاک تشکیل شد، خوشبختانه برنامه ریزی های لازم این مبحث نهایی و به کمیسیون همبستگی المپیک جهانی ارسال شده است که در صورت تایید نهایی با بودجه ای که کمیسیون همبستگی المپیک جهانی در نظر خواهد گرفت، برای نخستین بار در ایران برگزار خواهد شد.
وی تاکید کرد: هدف از برگزاری همایش ورزش پاک، ورزش به دور از آسیب، تحرک به دور از ناداوری، به دور از دوپینگ و مصرف داروهای غیر مجاز است که امیدوارم برای ترویج آن بتوانیم این همایش را برگزار کنیم.
دکتر ترکان افزود: در این نشست به مسائل پیرامون برگزاری دوره سفیر المپیک با حضور رئیس و نایب رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی پرداختیم؛ البته پیش از این مقدمات برگزاری این دوره انجام شده بود و امروز موارد کلی دوره سفیر المپیک مطرح شد  و مقرر گردید دوره در تابستان امسال با همکاری فدراسیون دانش آموزی و با حضور نونهالان و نوجوانان مدال آور ورزش دانش آموزی خواهند بود که امیدوارم بتوانند برای انتقال این مباحث به جامعه ورزش دانش آموزی بعنوان سفیران المپیک فعالیت کنند.
این دوره سه روزه و بصورت فشرده و با برگزاری کارگاه ها، دیدار با المپین ها و سایر برنامه های متنوع ورزشی خواهد بود که تنظیم این برنامه ها در حال نهایی شدن است که امیدوارم به مرحله انجام برسد.
رئیس کمیسیون همبستگی المپیک افزود: برگزاری المپیاد ویژه مهاجران افغان از موارد دیگری بود که با توجه به اینکه جز اولویت های IOC است و همیشه  از جمله آیتم های مورد توجه بوده است، از دیگر موارد جلسه امروز بود که به آن پرداختیم.
تاکنون برای برگزاری المپیاد ورزشی ویزه مهاجران افعان با فدراسیون ورزش های رزمی مذاکراتی داشتیم که این هفته طی جلسه ای برای اجرایی شدن این برنامه ورزشی مذاکرات را نهایی خواهیم کرد.
دکتر ترکان در پایان گفت: امیدوارم در سال جدید برنامه هایمان را طبق اهدافی که کمیسیون همبستگی المپیک جهانی برایمان تعیین کرده است و همچنین براساس نیاز و ضرورت های کشورمان طرح ریزی کنیم.

۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۱:۳۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.