جهت حضور در مسابقات والیبال قهرمانی جهان:اردوی شبانه روزی تیم ملی والیبال جوانان در آکادمی ملی المپیک پیگیری می شود

جهت حضور در مسابقات والیبال قهرمانی جهان:اردوی شبانه روزی تیم ملی والیبال جوانان در آکادمی ملی المپیک پیگیری می شود

ورزشکاران دعوت شده به نخستین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی والیبال جوانان تمرینات خود را در آکادمی ملی المپیک پیگیری می کنند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک، اعضای تیم ملی والیبال جوانان که مردادماه سال گذشته و با غلبه بر کره جنوبی برای ششمین بار به عنوان قهرمانی قاره کهن دست پیدا کرده و جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب نمودند، تمرینات خود را زیر نظر بهروز عطایی سرمربی این تیم و جهت حضوری قدرتمند در مسابقات والیبال قهرمانی جهان آغاز کرده اند.
پس از دعوت کادرفنی از 24 والیبالیست منتخب به اردوهای آماده سازی این تیم، آکادمی ملی المپیک از تاریخ 23 فروردین میزبان اردوی شبانه روزی والیبالیست های جوان است که در غیاب بازیکنان حاضر در اردوی تیم بزرگسالان تمرینات خود را پیگیری می کنند.
عطایی در خصوص انتخاب آکادمی برای برپایی اردوهای این تیم گفت: ترافیک بالای کمپ تیم های ملی والیبال و امکانات و تجهیزات موجود در آکادمی اعضای کادرفنی را بر این داشت تا با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این مجموعه را برای برگزاری شش مرحله اردو تا اعزام به مسابقات جهانی بحرین انتخاب کنند. 25 تیرماه تاریخ پایان اردوهای تیم در آکادمی ملی المپیک خواهد بود.
وی ضمن بیان اینکه هنوز ترکیب کشورهای شرکت کننده در جام جهانی وایبال جوانان کامل نشده است گفت: بلافاصله پس از نهایی شدن اسامی تیم های شرکت کننده و مشخص شدن گروه بندی مسابقات جهانی، برای حضور در اردوهای تدارکاتی برون مرزی و رقابت با حریفان قدرتمندی که در گروه ایران نباشند برنامه ریزی خواهیم کرد.
گفتنی است مسابقات والیبال قهرمانی جوانان جهان معتبرترین رویداد بین المللی والیبال زیر 21 ساله های جهان است که از سال 1977 تا کنون 19 دوره این مسابقات برگزار شده است.
 بهترین عنوان کسب شده توسط تیم ملی والیبال جوانان در ادوار مختلف برگزاری این رقابتها عنوان سومی است که در سال 2007 و در چهاردهمین دوره کسب شد.
بیستمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان جهان از 27 تیر 1398 و به میزبانی بحرین برگزار خواهد شد. تیم ایران در آخرین حضور خود در این رقابتها با بهروز عطایی پنجم جهان شد.
اسامی دعوت شدگان به نخستین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی والیبال جوانان به شرح زیر است:
امیرمحمدفلاحت خواه، امیرحسین صابری، محمدحسین راستی، فاروق گوگجلی، محمد جعفری، محمدرضاحضرت پور، موسی سخاوی، حسین سلیمان اهری، امیرحسین توخته، مهران فیض امام دوست، مهدی جلوه، مهدی جعفروند، علی زارع، پوریا یلی، علی طبری، علیرضا شاه علی، امیرحسین ناوی، مرتضی شریفی، محمدرضا بیک، عرفان غلامی پور، مصطفی نجفی، احسان دانش دوست، محمدرضا مشهدی، امیرحسین اسفندیار.
همچنین علاوه بر بهروز عطایی، مسعود آرمات و علیرضا طلوع کیان مربی، حسین کاظمی و وحید صادقی کمک مربی، حسین خوریانی و امین علی اکبری آنالیزور، بهمن تاروردی بدنساز، بهمن سلطانی مشاور فنی، محمود محمدی ماساژور و اکبر محمدی به عنوان سرپرست دیگر اعضای کادرفنی این تیم را تشکیل می دهند.

۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۵:۵۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.