حضور دکتر صالحی امیری در امارات به منظور دیدار با مقامات جودوی آسیا و جهان

حضور دکتر صالحی امیری در امارات به منظور دیدار با مقامات جودوی آسیا و جهان
رئیس کمیته ملی المپیک در سفر به فجیره ضمن تماشای مسابقات جودو آسیا و اقیانوسیه با مسئولان جودو و المپیک ژاپن دیدار و گفتگو کرد.
 
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در حاشیه مسابقات جودو آسیایی و اقیانوسیه که به میزبانی فجیره درحال برگزاری است، دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک به همراه معاون سرکنسولی ایران ضمن تماشای این رقابت ها از نزدیک، مذاکرات بسیار خوبی نیز با "یاساهیرو یاماشیتا" رئیس فدراسیون جودو ژاپن و نایب رئیس کمیته ملی المپیک این کشور انجام دادند.
 
در این نشست که آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو کشورمان نیز حضور داشت به همکاری مشترک دو کشور اشاره شد و یاماشیتا از حمایت هرچه بیشتر از جودوی ایران و همکاری با رئیس فدراسیون جودو کشورمان استقبال و اظهار رضایت کرد.
 
همچنین در این نشست درخصوص مسائل کمیته ملی المپیک دو کشور تبادل نظر صورت گرفت، چراکه با توجه به استعفای رئیس کمیته ملی المپیک ژاپن احتمال اینکه یاماشیتا بعنوان رئیس کمیته ملی المپیک این کشور منصوب شود، بسیار زیاد است
بر همین اساس مقرر شد تا تفاهم نامه ای بین دو کشور نیز امضا شود.
 
دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان با عوید العنزی رئیس  اتحادیه جودو آسیا  و دبیر کمیته ملی المپیک کویت نیز دیدار و گفتگو خواهند داشت.
۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۰:۵۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.