زینال حسینی:فدراسیون در خصوص تیمهای غایب تکواندو در المپیاد تصمیم گیری می کند

مسئول برگزاری مسابقات المپیاد ورزشی ایرانیان گفت : فدراسیون در خصوص 4 استان غایب تصمیم گیری می کند .

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ سید حسین زینال حسینی مسئول برگزاری مسابقات تکواندو المپیاد ورزشی ایرانیان اظهار داشت : در سومین دوره مسابقات المپیاد ورزشی ایرانیان در اصفهان ، استانهای یزد ، کرمان ، هرمزگان و مرکزی بدون اطلاع به مسئولین برگزاری رقابتها غیبت داشتند و از سهمیه خود استفاده نکردند .
وی افزود : با توجه به سهمیه بندی استانها ، استانهای غایب باید پیش از آغاز رقابتها غیبت ورزشکاران خود را به مسئولین اعلام می کردند تا سهمیه آن استان به استانهای دیگر اختصاص می یافت .
زینال حسینی میزبانی اصفهان در سومین دوره المپیاد را خوب توصیف کرد و گفت : تلاش خوب وچشمگیری در تمامی حوزه ها علی الخصوص پذیرش ، اسکان و تشکیل گروههای اجرایی مناسب جهت هر چه بهتر برگزار شدن مسابقات از سوی هیات تکواندو استان صورت گرفته است .
وی ادامه داد : حضور ملی پوشان در مسابقات باعث افزایش بار فنی رقابتها شده و با توجه به کسب سهمیه المپیک توسط ورزشکاران سطح فنی مسابقات بسیار بالا رفته است .
زینال حسینی اضافه کرد : نسبت به دوره گذشته که استانها با ترکیب کامل در رقابتها حضور می یافتند در این دوره با توجه به کسب سهمیه جوایز حضور در رقابتها را پیدا کردند که سطح فنی رقابتها را افزایش داده است .           

۸ بهمن ۱۳۸۸ ۱۳:۴۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.