آسیابری فینالیست شد، خاکسار به دیدا ر رده بندی رفت

آسیابری فینالیست شد، خاکسار به دیدا ر رده بندی رفت

روز نخست لیگ جهانی کاراته وان مراکش با راهیابی یک نماینده ایران به فینال و یک کاراته کا به دیدار رده بندی همراه بود.
به گزارش سایت فدراسیون کاراته، سومین مرحله لیگ برتر کاراته وان از امروز با حضور 661 کاراته کا از 78 کشور در شهر رباط مراکش آغاز شد که در پایان علی اصغر آسیابری با غلبه بر تمامی رقبا فینالیست شد و خاکسار به دیدار رده بندی راه یافت.
در وزن منهای 75 کیلوگرم، علی اصغر آسیابری ابتدا نماینده روسیه با نتیجه 5 بر 3 از پیش رو برداشت. در ادامه موفق شد رافائل آقایف آذربایجانی دارنده 5 عنوان قهرمانی جهان را شکست دهد. در ادامه حریفی از کرواسی را 6 بر صفر شکست داد.
او در مبارزه چهارم خود حریف اردنی را 8 بر 2 مغلوب کرد و در نیمه نهایی موفق شد بر کاراته کایی از فرانسه با نتیجه 11 بر 3 پیروز شود و به دیدار فینال راه یابد.
آسیابری روز یکشنبه برای کسب مدال طلا به مصاف استانیسلاو هورنه از اوکراین می رود.
در همین وزن بهمن عسگری، ابتدا حریفی آلمانی را 3 بر صفر برد. سپس با همین نتیجه نماینده ترکیه را شکست داد. در سومین مبارزه مقابل نماینده ژاپن 5 بر 3 نتیجه را واگذار کرد و از رسیدن به مدال بازماند.
در وزن 55- کیلوگرم، طراوت خاکسار در اولین دیدار 6 بر صفر از سد حریف ژاپنی گذشت، سپس مقابل نماینده آلمانی پس از تساوی 2 بر 2 در وقت قانونی مبارزه با قانون سنشو برنده تاتامی شد. در سومین دیدار 7 بر 2 حریف ایتالیایی را مغلوب کرد.
او در مبارزه چهارم موفق شد 2 بر صفر بر حریف بلغارستانی غلبه کند و به نیمه نهایی راه یابد. خاکسار در نیمه نهایی 6 بر 3 مقابل حریف اوکراینی شکست خورد و به دیدار رده بندی رفت.
خاکسار روز یکشنبه برای کسب مدال برنز به مصاف سارا یامادا از ژاپن می رود.
در همین وزن فاطمه چالاکی 3 بر 2 مقابل حریف سوئیسی نتیجه را واگذار کرد و از حضور در ادامه رقابتها بازماند.
در وزن 67- کیلوگرم، امیر رضا میرزایی در دیدار نخست نماینده اتریش را 2 بر یک شکست داد و در اداه 6 بر یک مقابل حریف اردنی نتیجه را واگذار کرد و از ادامه مسابقات بازماند.
در همین وزن هامون درفشی پور با شکست یک بر صفر مقابل کاراته کا ژاپنی از گردونه رقابتها کنار رفت.
در وزن ۶۰- کیلوگرم امیر مهدی زاده در اولین مبارزه مقابل سوهی تایاما از ژاپن پس از تساوی یک بر یک با قانون سنشو نتیجه را واگذار کرد و از ادامه مسابقات بازماند.
در همین وزن مجید حسن نیا در دیدار نخست خود مقابل یرکینبک بایتوریف قزاقستانی ۵ بر ۴ نتیجه را واگذار کرد و از گردونه رقابتها کنار رفت.
سارا بهمنیار در وزن ۵۰- کیلوگرم، در اولین مبارزه آنا ماریا دامالیدئو از ایتالیا را پس از تساوی صفر بر صفر با رای داوران در هانتی برد‌. در ادامه ۳ بر یک از سد تاتیانا ریبالنچکو از روسیه گذشت. ما در سومین دیدار مقابل سراپ اوزچلیک ترکیه ای دارنده چندین عنوان قهرمانی جهان و اروپا به تساوی صفر بر صفر رسید تا حریف ترکیه ای برنده میدان شود.
او در گروه شانس مجدد مقابل حریفی از اسپانیا قرار گرفت و 4 بر 3 نتیجه را واگذار کرد و از دور رقابتها کنار رفت.
در کاتای انفرادی، فاطمه صادقی در گروه ۶ با کاتاروهایی از انگلیس، شیلی، ژاپن، مصر، اسکاتلند و ایتالیا همگروه بود که با کسب امتیاز ۲۲۰۸۴ به عنوان نفر سوم به دور بعد رفت. در دور دوم صادقی امتیاز ۲۴.۲۶ را بدست آورد و نتوانست راهی دور بعدی شود و از دور رقابتها کنار رفت.

۳۱ فروردین ۱۳۹۸ ۰۸:۱۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.