در راستای ارج نهادن به مقام شامخ خانواده های شهدا،جانبازان و امور ایثارگران؛دیدار مسئولان کمیته ملی المپیک با خانواده شهید حسینی

در راستای ارج نهادن به مقام شامخ خانواده های شهدا،جانبازان و امور ایثارگران؛دیدار مسئولان کمیته ملی المپیک با خانواده شهید حسینی

در راستای ارج نهادن به مقام شامخ خانواده های معزز شهدا،جانبازان و ایثارگران روز گذشته مسئولان کمیته ملی المپیک با خواهر شهید سید سعید حسینی از شهدای دفاع مقدس ملاقات کردند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در این دیدار سیده مریم حسینی خواهر شهید سید سعید حسینی که از شهدای دفاع مقدس می باشد ضمن قدردانی از این اقدام مسئولان کمیته عنوان داشت:بعنوان یکی از کارمندان کمیته ملی المپیک همواره در خود بعنوان خواهر یک شهید احساس مسئولیت بیشتری داشته و قطعا رشادت ها و ایثارگریهای شهدای عزیز و جانبازان انقلاب اسلامی تا ابد در اذهان مردم باقی خواهد ماند.
در ادامه دکتر کیکاووس سعیدی خزانه دار و ذیحساب کمیته و مشاور رییس کمیته ملی المپیک در امور ایثار گران اظهار داشت:شهدا،جانبازان و ایثارگران انقلاب اسلامی همواره مورد احترام و توجه ویژه مردم و مسئولین بوده و پیگیری مشکلات احتمالی خانواده های معزز این عزیزان مورد تاکیدات اصلی رییس محترم کمیته ملی المپیک بوده است.
وی ادامه داد:به همین منظور  وظیفه خود می دانیم تا ضمن حضور در کنار خانوادهای معزز شهدا و ایثارگران کمیته ملی المپیک و همچنین جامعه ورزش کشور هر آنچه که از دستمان بر می آید برای برطرف کردن دغدغه های این عزیزان انجام دهیم.
در این ملاقات که با اهداء لوح از خانواده خواهر شهید حسینی تجلیل بعمل آمد رییس حراست کمیته و هداوند سرپرست امور فرهنگی کمیته نیز حضور اشتند.

 

حسین رامادان

۲۸ فروردین ۱۳۹۸ ۱۳:۱۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.