به همت کمیسیون صلح و ورزش کمیته ملی المپیک برگزار می شود؛گردهمایی ورزشکاران و هنرمندان برای کمک به هموطنان سیل زده

به همت کمیسیون صلح و ورزش کمیته ملی المپیک برگزار می شود؛گردهمایی ورزشکاران و هنرمندان برای کمک به هموطنان سیل زده

گردهمایی ورزشکاران و هنرمندان برای کمک به هموطنان سیل‌زده با نمایش فیلم «غلامرضا تختی» در روز چهارشنبه ۲۸ فروردین در پردیس سینمایی بازار بزرگ ایران برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، هدف از برگزاری این مراسم گرامیداشت یاد و نام جهان پهلوان تختی که در حرکت جوانمردانه کمک به زلزله‌زدگان بوئین زهرا، «پهلوانی» را برای همیشه در ذهن ملت ایران ماندگار کرد، اعلام شده است.
در این مراسم ورزشکاران و هنرمندان پهلوانانه جمع می‌شوند تا نشان دهند مَنش جهان پهلوانِ ورزش ایران هنوز زنده است، مَنشی که این بار برای کمک به سیل‌زدگان به نمایش در می‌آید تا بدانیم تختی و مرامش هنوز زنده هستند.
در روزهایی که سیل، خانه و کاشانه تعدادی از هموطنانمان را درنوردیده است، مردم، وزرشکاران و هنرمندان به بهانه اکران فیلم «غلامرضا تختی» گردهم می‌آیند تا با حضور و حمایتشان، قدری از رنج‌های هموطنان سیل زده را بکاهند.
این گردهمایی به همت وزارت ورزش و جوانان،کمیسیون صلح و ورزش کمیته ملی المپیک،کمیته ملی ورزش و تربیت بدنی کمیسیون ملی یونسکو و کمیته ملی پارالمپیک جمهوری اسلامی روز چهارشنبه ۲۸ فروردین ساعت ۱۸ به نشانی: بزرگراه همت، پردیس سینمایی بازار بزرگ ایران برگزار می شود.

۲۵ فروردین ۱۳۹۸ ۱۰:۲۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.