نخستین جلسه کمیسیون روان شناسی ورزشی در سال 98برگزار شد

نخستین جلسه کمیسیون روان شناسی ورزشی در سال 98برگزار شد

نخستین جلسه کمیسیون روان شناسی ورزشی کمیته ملی المپیک در سالجاری امروز شنبه ۲۴ فروردین برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک دکتر محمد کاظم واعظ موسوی رئیس کمیسیون روان شناسی ورزشی کمیته ملی المپیک گفت: نخستین جلسه کمیسیون روان شناسی با حضور اعضا برگزار شد، در این جلسه به بحث و گفتگو در خصوص برنامه های کمیسیون در سال جاری پرداختیم.
وی ادامه داد: در نشست های سال جاری در نظر داریم تا ضمن هماهنگی روان شناسان وررشی، روش های معرفی و ورود این افراد را به تیم های ورزشی را بررسی کنیم.
وی تاکید کرد: از آنجاییکه فدراسیون های ورزشی هنگام نیاز به روان شناسان ورزشی نمی دانند برای انتخاب روان شناس زبده به کجا باید مراجعه کنند، لیست نخبگان روان شناسی ورزشی که روی سایت کمیته ملی المپیک قرار می گیرد، به آنان در انتخاب روان شناس ورزشی مناسب و شایسته کمک می کند.
دکتر واعظ موسوی افزود: در جلسه امروز در مورد چگونگی تهیه لیست نخبگان روان شناسی ورزشی و اینکه کدام روان شناس شایستگی ها، صلاحیت ها و مهارت های لازم را برای قرار گرفتن در این لیست را داراست، به بحث و بررسی پرداختیم که به لطف خدا به نتایج خوبی دست یافتیم.
رئیس کمیسیون روان شناسی وررشی در پایان تاکید کرد: با توجه به اینکه سال آینده المپیک ۲۰۲۰ توکیو را در پیش داریم و باید با تمام قوا برای آمادگی روانشناختی ورزشکاران کشورمان تلاش کنیم سال بسیار پرباری برای کمیسیون روان شناسی پیش بینی می کنیم.

۲۴ فروردین ۱۳۹۸ ۱۳:۵۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.