برگزاری آزمون پایانی دوره مربی تغذیه ورزشی

برگزاری آزمون پایانی دوره مربی تغذیه ورزشی

آزمون پایانی نخستین دوره مربی تغذیه ورزشی صبح امروز در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک، پس از اعلام فراخوان دپارتمان تغذیه ورزشی آکادمی ملی المپیک در خصوص برگزاری دوره تخصصی مربی تغذیه ورزشی که با آزمون ورودی دوره برای علاقمندان همراه بود، این دوره آموزشی با حضور علاقمندان و کارشناسان تغذیه ورزشی و رژیم درمانی، طی روزهای 27 بهمن لغایت 7 اسفندماه 1397 در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
پس از پایان این کارگاه آموزشی که با هدف ارتقاء عملکرد و موفقیت ورزشکاران و همچنین آموزش و بازآموزی کارشناسان و مشاوران تغذیه‌ورزشی برگزار شد، صبح امروز شرکت کنندگان دوره در آزمون پایان دوره ای که توسط دپارتمان تغذیه ورزشی آکادمی ملی المپیک برگزار شد شرکت کردند.
پس از آزمون نهایی و طی کردن دوره های عملی و کارورزی به پذیرفته شدگان گواهی موفقیت در دوره تخصصی تغذیه ورزشی آکادمی ملی المپیک به مدت اعتبار دو سال داده شده و افراد پذیرفته شده می بایست در آزمون سنجش تغذیه ورزشی هر 6 ماه یک بار در آکادمی ملی المپیک شرکت نمایند. از افراد با بالاترین امتیاز دوره، جهت شرکت در دوره های بین المللی تغذیه ورزشی که با حضور مدرسین جهانی در ایران برگزار می گردد دعوت به عمل می آید و همچنین مشخصات آنها در سایت آکادمی ملی المپیک ثبت  می گردد.
گفتنی است پس از انجام آزمون تئوری، پذیرفته شدگان موظف هستند جهت دریافت گواهینامه پایان دوره حتما بر اساس اهداف دوره (تربیت نیروی تخصصی تغذیه ورزشی در رشته های مورد نظر) فعالیت آموزشی(تدوین کتابچه راهنما) ، پژوهشی(استخراج مقالات معتبر در 3 سال اخیر و بحث کلاسی) و کارورزی(فعالیت در یک نهاد ورزشی)به مدت 30 ساعت را  به اتمام برسانند.
با توجه به نیاز‌سنجی صورت گرفته در دو بخش تیم‌های ورزشی و اثر‌گذاری تغذیه مناسب در ارتقاء عملکرد و موفقیت ورزشکاران و همچنین آموزش و بازآموزی برای کارشناسان و مشاوران تغذیه‌ورزشی و مواجهه با کمبود دوره‌های آموزشی مدون در این زمینه، دپارتمان تخصصی تغذیه ورزشی آکادمی ملی المپیک اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی مدون  و تخصصی مربی تغذیه ورزشی نموده است.

۲۴ فروردین ۱۳۹۸ ۱۰:۳۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.