جلسه مشترک رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال با کارگروه دپارتمان پیشگیری از آسیب های ورزشی

جلسه مشترک رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال با کارگروه دپارتمان پیشگیری از آسیب های ورزشی

   نخستین جلسه کارگروه دپارتمان پیشگیری از آسیب های ورزشی آکادمی ملی المپیک در سال جدید، با حضور اعضای این کارگروه و رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک، با توجه به رسالت آکادمی ملی المپیک در خصوص ارائه خدمات نوین ورزشی به قهرمانان رشته‌های مختلف ورزشی، این نهاد علمی، پژوهشی و ورزشی، با توجه به شیوع بیش از پیش آسیب‌های ورزشی در بین ورزشکاران شاخص و همچنین چگونگی انجام اقدامات لازم برای پیشگیری از آسیب‌های ورزشی، اقدام به تشکیل کارگروهی جهت راه‌اندازی مرکز پیشگیری از آسیب‌های ورزشی کرد.
در همین راستا اعضای کارگروه تشکیل دپارتمان پیشگیری از آسیب های ورزشی آکادمی ملی المپیک طی سال گذشته و با برگزاری جلسات متعددی با نهادها و ارگان های مرتبط، اقدامات لازم را جهت افتتاح و فعالیت این دپارتمان جهت ارائه خدمات به جامعه ورزش قهرمانی کشور به انجام رساند.
نخستین جلسه این کارگروه در سال جدید با حضور دکتر محمدحسین علیزاده مدیرکل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مصطفی زارعی استادیار دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه شهید بهشتی، دکتر سید‌شمس‌الدین تقوی مدیر مرکز پزشکی ورزشی آکادمی ملی المپیک و با دعوت از توحید سیف برقی رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال برگزار شد.
در این جلسه در زمینه همکاریهای این دپارتمان با فدراسیون فوتبال در خصوص برگزاری دوره های آموزشی و مشترک پیشگیری از آسیب های ورزشی برای ورزشکاران تیم های رده های سنی مختلف این فدراسیون و همچنین اعضای کادرفنی آنها بحث و گفتگو شد.

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ ۱۵:۰۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.