در پی عضویت 13 ایرانی در کمیته های مختلف شورای المپیک آسیا صورت گرفت؛تقدیر و تشکر کمیته ملی المپیک ایران از رییس شورای المپیک آسیا

در پی عضویت 13 ایرانی در کمیته های مختلف شورای المپیک آسیا صورت گرفت؛تقدیر و تشکر کمیته ملی المپیک ایران از رییس شورای المپیک آسیا

کمیته ملی المپیک طی نامه ای به شیخ احمد رییس شورای المپیک آسیا از توجه ویژه وی به ورزش ایران و  عضویت 13 ایرانی در سمتهای مختلف OCA تقدیر و تشکر کرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در بیست و هشتمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک بود که اعضا، لیست نهایی کاندیداهای انتخابات شورای المپیک آسیا و کمیسیونهای متبوعه را نهایی کرد و طی آن دکتر صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک برای عضویت در هیات اجرایی شورای المپیک آسیا، عبدالحمید احمدی برای کمیته فرهنگی،  محمد علیپور عضو هیات اجرایی و رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی برای کمیته ورزش برای همه، فضل الله باقرزاده رییس فدراسیون شمشیر بازی و نایب رئیس کمیته برای کمیته آموزش و پژوهش، علی دادگر رئیس فدراسیون تیراندازی و عضو هیات اجرایی برای کمیته قوانین، محمود عبدالهی مدیر روابط عمومی کمیته برای کمیته رسانه و خانم  مهین فرهادی زاد برای کمیته ورزش و زنان به شورای المپیک آسیا معرفی شدند. در ادامه مقرر شد تا کمیسیون ورزشکاران و کمیسیون پزشکی نیزکاندیداهای خود را بعد از تشکیل جلسه معرفی  نمایند که در خاتمه هادی ساعی و خانم روشنک مرادی به دیگر اعضای لیست کمیته جهت معرفی به OCA  اضافه گردیدند .
لذا دکتر صالحی امیری در سی و هشتمین مجمع عمومی شورای المپیک آسیا (اسفندماه 97 - تایلند) بعنوان عضو هیات اجرایی شورای المپیک آسیا انتخاب شد و عصر روز گذشته نیز 12 نماینده ایرانی به عضویت کمیته های مختلف شورای المپیک آسیا درآمدند.
بر این اساس؛ سیدنصرالله سجادی بعنوان عضو کمیته هماهنگی، علی دادگر بعنوان  عضو کمیته همراهی، هادی ساعی بعنوان  عضو کمیته ورزشکاران، فضل الله باقرزاده بعنوان عضو کمیته آموزش، محمد علیپور بعنوان عضو کمیته ورزش برای همه، محمود عبداللهی بعنوان عضو کمیته رسانه، مهین فرهادی زاد بعنوان عضو کمیته زنان و ورزش، عبدالحمید احمدی بعنوان عضو کمیته فرهنگی و روشنک مرادی بعنوان عضو کمیته پزشکی  شورای المپیک آسیا انتخاب و معرفی شدند.
همچنین در لیست اعلام شده، اصغر رحیمی بعنوان عضو کمیته ورزش، مهرافزا منوچهری بعنوان عضو کمیسیون ورزش و محیط زیست و رضا نصیری بعنوان عضو کمیته اطلاعات و آمار از سوی شورای المپیک آسیا انتخاب شده اند.
این برای نخستین بار است که 13  ایرانی که سه تن از آنها از جامعه ورزش بانوان کشورمان می باشند  در کمیته های مختلف شورای المپیک آسیا OCA  صاحب کرسی شدند.
کمیته ملی المپیک انتخاب تک تک این عزیزان را تبریک گفته و اعلام می دارد عضویت هر ایرانی در هر پست مهم و کلیدی ورزش را افتخاری بزرگ می داند و قطعا حمایت لازم را از تمامی افراد مستعد برای کسب کرسی های ارزشمند و تاثیرگذار بعمل خواهد آورد.
کمیته ملی المپیک پیرو عضویت 14  ایرانی در بخش های مختلف شورای المپیک آسیا  و آنوک (عضویت دکتر قراخانلو در کمیسیون فرهنگ و آموزش  ANOC) نامه ای را خطاب به شیخ احمد الفهد الصباح تهیه کرده و طی آن از ایشان و دست اندرکاران OCA  بواسطه توجه ویژه و  بالا بردن جایگاه ورزش ایران تقدیر و تشکر بعمل آورده است.
امید است تمامی نمایندگان ایرانی صاحب کرسی در مجامع بین المللی ورزش بتوانند با طرح، ایده، فکر و مشورتهای خلاقانه خود راه گشای عضویت دیگر افراد مستعد بوده و از شأن و جایگاه ورزش ایران دفاع نمایند.
لازم به ذکر است، تمامی نامه های بین المللی کمیته ملی المپیک با نظارت مستقیم مسئولین تنظیم و ارسال می گردد.


۱۹ فروردین ۱۳۹۸ ۱۷:۰۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.