سفر رکابزن تیم ملی به اروپا ،پرتوآذر در مسابقات جهانی اسلوونی رکاب می زند

سفر رکابزن تیم ملی به اروپا ،پرتوآذر در مسابقات جهانی اسلوونی رکاب می زند
رکابزن تیم ملی دوچرخه سواری ایران راهی اروپا می شود.
 
 
به گزارش  روابط عمومی کمیته ملی المپیک  و به نقل از سایت  فدراسیون دوچرخه سواری، فرانک پرتوآذر بانوی دوچرخه سوار ایران برای برپایی اردوی دوماهه راهی اروپا می شود. پرتوآذر که امید کسب سهمیه المپیک محسوب می شود با تلاش فدراسیون و رایزنی های فراوان امشب راهی اسلوونی خواهد شد تا ضمن برپایی اردوی آماده سازی، در چند رویداد مهم از جمله دو رقابت قهرمانی جهان حضور پیدا کند. این رکابزن امشب راهی اسلوونی می شود و دو روز دیگر در یک رویداد مهم و حساس مصاف رقبای خود می رود.
 
پرتوآذر در این سفر دو ماهه در دو مسابقه قهرمانی جهان در آلمان و اسلوونی حضور پیدا می کند که هر کدام از این دو مسابقه امتیازات مهمی برای کسب سهمیه محسوب می شوند.
 
فراز شکری و فرانک پرتوآذر رکابزنانی هستند که شانس رسیدن به سهمیه المپیک کوهستان را دارند و این رکابزنان برای حدود دو ماه به اروپا می‌روند تا در کاپ‌ها و مسابقات مختلف شرکت کنند و پس از آن آماده حضور در قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ شوند.
 
محسن سلگی مدیر تیم‌های ملی در مورد اعزام این دو رکابزن گفت: پرتوآذر و شکری دو نفری هستند که شانس گرفتن سهمیه دارند و به اروپا می‌روند و ما نامه شورای برون مرزی را برای آنها گرفته ایم و مقداری ارز برایشان تامین کردیم.شانس بیشتری در بخش کوهستان داریم تا بتوانیم سهمیه المپیک بگیریم و خود این دو رکابزن هم انگیزه و امید دارند و تلاش خود را می‌کنند.
۱۸ فروردین ۱۳۹۸ ۱۴:۵۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.