نائب رئیس فدراسیون کونگ فو:ادغامی در کار نیست

رئیس سازمان تربیت‌بدنی با قدرت از این رشته اعلام حمایت کرده است و ادغام فدراسیون صحت ندارد.
 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کونگ فو محمودطالقانی  در ادامه اظهار داشت: چندی پیش تمامی اعضای هیات رئیسه با سعیدلو جلسه داشتیم و به ارائه گزارش راه‌های گسترش جهانی کونگ فو پرداختیم؛ ایشان بار دیگر بر حمایت های قبلی خود تاکید کرد و از ما خواست تا برای جهانی شدن این رشته بکوشیم.
وی ادامه داد: در چنین شرایطی خبر انحلال فدراسیون کونگ فو و ادغام آن با ووشو صددرصد شایعه است. کونگ فو با جمعیتی چندصدهزار نفری نیاز به فدراسیون دارد. رشته های رزمی دیگر نیز کار خود را در یک اتاق کوچک آغاز کردند و حالا از قدرت های اصلی جهان هستند.
 طالقانی درباره راه کارهای جهانی شدن کونگ فوی ایرانی خاطرنشان ساخت: ما در این راه نیاز به حمایت های درون سازمانی داشتیم که خوشبختانه صورت گرفت. در آینده نزدیک قرار است مجمع اتحادیه جهانی سازمان های کونگ فو به ریاست منتظری برگزار شود.
وی یادآور شد: قرار است در این اجلاس علاوه بر تعیین روسای کمیته های مختلف اعضای جدیدی را جذب کنیم. برگزاری مسابقات جهانی کونگ فو در ایران از دیگر مفاد مورد بررسی در این نشست است.
 نایب رئیس فدراسیون افزود: اکنون مربیان زیادی را در کشورهای مختلف داریم که از آنها برای جهانی کردن کونگ فو کمک خواهیم گرفت.با ادغام مرکز توسعه ورزش همگانی با قهرمانی و قرار گرفتن 10 فدراسیون همگانی زیر نظر قهرمانی، بستر لازم برای انجام کارهای قهرمانی از سوی فدراسیون ما نیز فراهم شده است.
۷ بهمن ۱۳۸۸ ۱۲:۱۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.