برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا و المپیک ۲۰۲۰؛سرمربی تیم ملی نحوه گزینش کاراته کاها را تشریح کرد

برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا و المپیک ۲۰۲۰؛سرمربی تیم ملی نحوه گزینش کاراته کاها را تشریح کرد

سیدشهرام هروی، سرمربی تیم ملی کاراته شرایط و نحوه گزینش بازیکنان تیم ملی برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا و المپیک ۲۰۲۰ را تشریح کرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، سید شهرام هروی با اشاره به اینکه سال ۱۳۹۸ به دلیل کسب سهمیه المپیک، سال مهمی برای کاراته ایران است و تلاش بازیکنان و کادر فنی بر آن خواهد بود که در سال جاری حداکثر سهمیه ممکن را از طریق شرکت در مسابقات لیگ جهانی بدست آورند، گفت: نیاز به همدلی و همفکری جامعه کاراته داریم تا بتوانیم با آرامش در کنار یکدیگر سال خوبی را برای کاراته ایران رغم بزنیم.
وی ادامه داد: با توجه به برگزاری رقابتهای قهرمانی کشور در اواخر فروردین ماه و به دلیل شرایط خاص کاراته به منظور کسب سهمیه المپیک، بازیکنان منتخب این رقابتها در صورت دارا بودن معیارهای لازم و پشت سر گذاشتن مراحل نهایی، گزینش و به اردوی تیم ملی دعوت می شوند تا در کنار سایر بازیکنان تمرین کنند.
سرمربی تیم ملی در مورد اینکه چه نفراتی به رقابتهای قهرمانی آسیا اعزام خواهند شد، گفت: کادر فنی در این مورد تصمیم گیری خواهد کرد.
هروی ادامه داد: با توجه به اینکه بازیکنان شرکت کننده در مسابقات قهرمانی آسیا در صورت کسب مدال، امتیاز قابل توجهی برای سهمیه المپیک کسب خواهند کرد؛ لذا شاخص اصلی برای مسابقات آسیایی، رنگینگ المپیکی کاراته کاهاست، همچنین شرایط درون اردویی و عملکرد بازیکنان در مسابقات کاراته وان هم مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در نهایت بعد از مسابقات لیگ جهانی چین، نفرات اعزامی به آسیا با نظر نهایی کادر فنی معرفی خواهند شد.
وی اضافه کرد: البته بازیکنانی که از طریق رقابتهای قهرمانی کشور به اردوی تیم ملی راه پیدا می کنند در صورتی که عملکرد قابل قبولی در اردوهای تیم ملی داشته باشند و بتوانند کادر فنی را متقاعد کنند، شانس حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا را خواهند داشت و در صورت فراهم بودن شرایط، نفرات برتر هر وزن به کاراته وان ترکیه اعزام می شوند.
سرمربی تیم ملی کاراته گفت: بعد از مسابقات قهرمانی آسیا 3 لیگ برتر و یک لیگ سری "آ" را پیش رو داریم و اسامی نفرات نهایی برای اعزام به المپیک از طریق رنگینگ ۲۰ فروردین سال ۱۳۹۹ مشخص می شود و باید منتظر تقویم فدراسیون جهانی در سال میلادی جدید باشیم که قطعا" تا المپیک ۲۰۲۰، کاراته وان های دیگری‌ هم خواهیم داشت که امتیازات همه آنها جمع می شود و شرایط به گونه ای است که هر بازیکن جایگاه خود را با توجه به امتیازاتش پیدا می کند.


۱۷ فروردین ۱۳۹۸ ۱۰:۱۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.