محمود میران: خودمان را برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک آماده می کنیم

تیم ملی بزرگسالان به احتمال زیاد تا پیش ازپایان سال در یک تورنمنت برون مرزی شرکت می کند .

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ محمود میران سرمربی تیم ملی جودوی کشورمان ضمن اشاره به مطلب فوق گفت : از اردیبهشت ماه سال آینده پیکارهای کسب سهمیه المپیک شروع می شود و باید برای حضور در این رقابت های سخت آماده شویم به همین دلیل پس از پایان پیکارهای قهرمــانی کشــور که بــه احتمال فراوان اواخر بهمن ماه به میزبانی اصفهان برگزار می شود اردوهای آماده سازی را استارت می زنیم .
میران ادامه داد : حضور در تورنمنت های برون مرزی قطعاً کمک شایانی در جهت کسب آمادگی ملی پوشان می کند و به همین منظور به احتمال زیاد با صحبت هــایی که با رییس فدراسیون داشتیم تا پایان سال لااقل در یک تورنمنت بین المللی حاضر می شویم . اما با توجه به زمان اندکی که تا شروع رقابت های کسب سهمیه باقی است امیدوارم پیکارهای قهرمانی کشور هر چه سریعتر برگزار شود تا برنامه هایمان را شروع کنیم .
سرمربی تیم بزرگسالان در مورد برگزاری رقابت های المپیاد نیز اشاره کرد که : همانگونه که مطلع هستید این پیکارها در رده سنی جوانان برگزار می شود که این موضوع بستری را برای کشف استعدادها و میدان دیدن جوانان جویای نام فراهم می کند .
جودو رشته با پتانسیلی است و اگر فضایی را برای شکوفایی استعدادها فراهم کنیم قطعاً در آینده شاهد درخشش چشم گیری در این رشته خواهیم بود .

۷ بهمن ۱۳۸۸ ۱۰:۵۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.