به منظور حضور در مسابقات اینلاین‌هاکی قهرمانی جهان؛اسکیت‌بازان تست دادند

به منظور حضور در مسابقات اینلاین‌هاکی قهرمانی جهان؛اسکیت‌بازان تست دادند

ورزشکاران دعوت شده به تیم ملی اینلاین هاکی در آزمونهای آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک، پس از پایان مسابقات لیگ برتر اینلاین هاکی آقایان در رده سنی بزرگسالان که با قهرمانی تیم آی فید پرو همراه بود، 12 ورزشکار برتر این مسابقات به تشخیص کادرفنی تیم ملی برای حضور در آزمونهای آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک دعوت شدند که این ورزشکاران صبح امروز و در حضور فرزاد هوشیدری مربی تیم ملی در این آزمونها حضور یافتند.
هوشیدری در خصوص این آزمون و شرایط دعوت شدگان به اردو گفت: هدف از برگزاری آزمونهای صبح امروز که پیش از آغاز اردوهای آماده سازی تیم ملی اینلاین هاکی انجام گرفت، ارزیابی و شناخت ابتدایی کادرفنی از شرایط آمادگی ملی پوشان بود.
وی گفت: پس از اعلام نتایج آزمونهای ذکر شده توسط آکادمی ملی المپیک به کادرفنی تیم ملی، برنامه تمرینی مناسبی به ملی پوشان ارائه خواهد شد تا در تعطیلات نوروز و برای حفظ آمادگی خود تمریناتشان را پیگیری کنند. در ادامه و در پایان فروردین ماه، دعوت شدگان به تیم ملی در دومین مرحله از این آزمونها که از اهمیت زیادی نزد کادرفنی برخوردار است حضور خواهند یافت.
هوشیدری آغاز تمرینات و اردوهای آماده سازی این تیم را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان اردیبهشت ماه عنوان کرد و گفت: علاوه بر مسابقات قهرمانی جهان که خردادماه و به میزبانی اسپانیا برگزار خواهد شد، تیم ملی اینلاین هاکی مسابقات قهرمانی آسیا را به میزبانی هند و در سال 2020 پیش رو خواهد داشت.
وی افزود: تیم ملی اینلاین هاکی در آخرین دوره مسابقات اینلاین هاکی قهرمانی آسیا که از امتیاز کسب سهمیه حضور در مسابقات جهانی برخوردار بود، موفق به کسب عنوان قهرمانی این مسابقات شد. تیم ملی در این مسابقات که شهریورماه و در شهر ناموون کره جنوبی برگزار شد، پس از غلبه بر سنگاپور و کره میزبان و همچنین تساوی مقابل تایپه به فینال راه پیدا کردیم که در نهایت و با برتری شش بر یک مقابل ژاپن موفق به کسب عنوان قهرمانی این رقابتها شد.
اسامی دعوت شدگان به تیم ملی اینلاین هاکی به شرح زیر است:
عرفان قمری، فرشاد مقدسی، محمد امین کره ای، آرمان بحری یکتا، دانیال باقری، محمود عظیمی، مجید عیار، علیرضا مهدوی، عرفان زنگنه، افشین محبی، شاهرخ بیگلرزاده و جواد موسوی.

۲۷ اسفند ۱۳۹۷ ۱۳:۴۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.