رییس کمیته ملی المپیک در مراسم اختتامیه دوره بین المللی مربیگری تکواندو:در مجموعه بزرگ و پرافتخار تکواندو فضای اخلاقی، انسانی و معرفتی وجود دارد

رییس کمیته ملی المپیک در مراسم اختتامیه دوره بین المللی مربیگری تکواندو:در مجموعه بزرگ و پرافتخار تکواندو فضای اخلاقی، انسانی و معرفتی وجود دارد

رییس کمیته ملی المپیک گفت: من به تکواندو امید زیادی دارم و معتقدم یکی از رشته‌هایی است که همواره عامل سرافرازی، افتخار و اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی در سراسر جهان می شود.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، هفتاد و پنجمین دوره بین‌المللی مربیگری تکواندو از روز سه شنبه – 21 اسفندماه با حضور 210 (140 مرد – 70 زن) مربی و زیر نظر مدرسان فدراسیون جهانی آغاز و امروز (شنبه – 25 اسفندماه) به پایان رسید.
مراسم اختتامیه این دوره بین‌المللی عصر امروز با حضور دکتر سیدرضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک، سیدمحمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو کشورمان، زهرا سروی نایب رییس بانوان و «کو کوانگ مون» رییس مرکز آکادمی کوکی‌وان برگزار شد.
در ابتدا سیدمحمد پولادگر ضمن خیر مقدم به رییس کمیته ملی المپیک گفت: فدراسیون تکواندو در سال 1397 با برگزاری 6 رویداد بین‌المللی رکورد جدیدی را ثبت کرد؛ ما فروردین‌ماه بیست و نهمین دوره مسابقات جام فجر که قدیمی‌ترین تورنمنت در آسیا می‌باشد و هشتمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا را برگزار کردیم. در اسفندماه نیز 4 رویداد بین‌المللی را در کمتر از یک‌ماه میزبانی کردیم که این مهم کمترین ثمره وفاق و همدلی است که در خانواده بزرگ تکواندو وجود دارد.
وی افزود: بسیار خوشحالم که این شرایط برای تک تک شما فراهم شد تا قدم‌های بلندی را به سمت جهانی شدن بردارید و امیدوارم به دنبال ارتقای دانش فنی خود بتوانید جامعه تکواندو ایران را نیز متحول نمایید چراکه شما خود می‌دانید تا چه میزان در این امر تاثیرگذار هستید.
پولادگر خاطرنشان کرد: امیدوارم از این دوره بهره کافی را برده باشید و زحمات شما و تلاش‌های فدراسیون بتواند تکواندو ایران را به سمت به روز و فنی‌تر شدن پیش ببرد تا بتوانیم جایگاه بزرگی که تکواندو ایران در جهان دارد را حفظ نماییم. آخرین موفقیت فدراسیون تکواندو که امروز حاصل شد حضور دکتر صالحی امیری در جمع ما است و امیدوارم حضور ایشان در سال پیش از بازی‌های المپیک که سال حساس و خطیری است بتواند کمک ویژه‌ای به ما بکند. همه مردم و مدیران ورزش از تکواندو توقع مدال آوری دارند و ما نیز همه تلاش خود را می‌کنیم تا حضور شایسته‌ای در این رویداد بزرگ داشته باشیم و بتوانیم توقع به جا و به حق مردم را برآورده سازیم.
در ادامه «کو کوانگ مون» رییس مرکز آکادمی کوکی‌وان گفت: مرکز کوکی‌وان سعی کرده تا آموزش‌های خود را در بخش مربیگری و ارتقاء کمربند توسعه دهد و در این راستا نیز موفق بوده است. امیدوارم این آموزش‌ها بتواند گسترش تکواندو را به همراه داشته باشد و صلح جهانی ایجاد نماید. از تمامی مسئولین برگزاری و کسانی که ما را در برگزاری این دوره همراهی کردند صمیمانه تشکر می‌نمایم.
سپس دکتر صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک ضمن تبریک به حاضران در این دوره گفت: از برادر عزیزم سیدمحمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو، کادرفنی، مربیان، سرپرستان و همچنین کسانی که از مرکز جهانی کوکی‌وان این دوره را با عظمتی خاص برگزار کردند؛ تقدیر می‌نمایم.
وی افزود: ورزش جدای از بحث حرفه‌ای و قهرمانی، درس زندگی است تا انسان‌ها را در کنار یکدیگر قرار دهد؛ ورزش کانون عشق به خدا، دیگران و این سرزمین است و ورزشکاران نیز عامل غرور، غیرت و هویت ملی‌ هستند. شما مربیان این جامعه بزرگ هستید که نگاه و رفتارتان برای جامعه تکواندو در سراسر کشور درس عبرت می‌باشد؛ شما آموزش می‌بینید تا به دیگران درس اختلاق و رفتار بدهید و مطمئن هستم در مجموعه بزرگ این رشته پرافتخار فضای اخلاقی، انسانی و معرفتی وجود دارد.
رییس کمیته ملی المپیک گفت: به پایان سال نزدیک می‌شویم و برای تک تک شما عزیزان، خانواده‌ها و تمامی کسانی که در حوزه ورزش قهرمانی سراسر کشور تلاش می‌کنند خواهان عزت و سلامتی هستم.
وی در پایان گفت: مطمئن باشید وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک همواره در کنار شما خواهد بود. من به تکواندو امید زیادی دارم و معتقدم یکی از رشته‌هایی است که همواره عامل سرافرازی، افتخار و اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی در سراسر جهان می شود. انشاءالله شاهد درخشش بیش از پیش شما در عرصه‌های مختلف باشیم.

۲۵ اسفند ۱۳۹۷ ۱۹:۴۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.