ششمین جلسه کمیسیون توسعه منابع و بازاریابی برگزار شد

ششمین جلسه کمیسیون توسعه منابع و بازاریابی برگزار شد

ششمین و آخرین جلسه کمیسیون توسعه منابع و بازاریابی کمیته ملی المپیک با حضور اکثریت اعضا امروز ( چهارشنبه ۲۲اسفندماه) برگزار شد و در این جلسه از اعضای این کمیسیون قدردانی شد.
بهروز منتقمی رئیس کمیسیون توسعه منابع و بازاریابی به روابط عمومی کمیته ملی المپیک گفت: در این جلسه راجع به تقویم سال ۹۸ به بحث و تبادل نظر پرداختیم.از نکات مهم این تقویم استمرار در خصوص جذب ظرفیت هایی که در جامعه وجود دارد از جمله شرکت ها، صاحبان سرمایه، بیمه ها و ... بعنوان حامیان مالی استفاده کنیم و بتوانیم برخی از این ظرفیت ها را پایدار کنیم.
وی ادامه داد: همچنین برنامه ای ۵ ساله را تنظیم کنیم تا درآمد خوبی کسب کنیم که بتوانیم بخش عمده ای از هزینه های کمیته ملی المپیک اعم از حضور کاروان ورزشی کشورمان در بازی های المپیک تابستانی، المپیک زمستانی، المپیک جوانان را تامین کنیم.
منتقمی تاکید کرد: البته چشم انداز ما این است که بتوانیم در آینده بارمالی که بر دوش کمیته ملی المپیک بعنوان حامی مالی فدراسیون ها و تامین کننده هزینه کاروان های اعزامی به مسابقات است را از طریق برنامه های کمیسیون توسعه منابع و بازاریابی با جذب حامیان مالی کم کنیم.
البته در تمام دنیا این چنین است و کمیته های ملی المپیک کشورهای مختلف وجود دارد که عموما از حامیان مالی و در بخشی از خیرین استفاده می کنند، به هر حال ما باید ظرفیت درآمدی و منابعی را که وجود دارد به نحو احسن جذب و با برنامه ریزی خوب از آن بهره بگیریم. همچنین از اطلاعات و تخصص صاحبنظران و متخصصان نیز برای نتیجه گیری مطلوب کمک بگیریم و به راهکارهای نوین نیز دست یابیم.
وی افزود: از دیگر برنامه های سال آینده برگزاری همایش در دو بخش داخلی و بین المللی است،همایش های داخلی برای کمیسیون های بازاریابی فدراسیون های ورزشی است تا با افزایش توانمندی و بالابردن ظرفیت کاری آنان و همچنین با ایجاد هماهنگی بیشتر به انسجام برسیم تا بتوانیم درآمدزایی فدراسیون ها را بیشتر کنیم.
 برگزاری همایش آسیایی را نیز برای سال آینده در دستور کار داریم همچنین در کنار این همایش در نظر داریم تا ارتباط و نزدیکی با کمیسیون های بازاریابی و  مارکتینگ IOC نیز داشته باشیم.
رئیس کمیسیون توسعه و برنامه ریزی کمیته ملی المپیک در پایان خاطر نشان کرد: جلب و جذب سرمایه گذار برای احداث موزه ملی ورزش المپیک و پارالمپیک در برنامه ما هست و که برخی از این سرمایه گذارها شناسایی شده و تعدادی دیگر نیز شناسایی خواهد شد و امیدوارم برترین ها را انتخاب کنیم تا شاهد ساخت موزه المپیک در ساختمان جنب کمیته ملی المپیک باشیم.

۲۲ اسفند ۱۳۹۷ ۱۵:۰۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.