به منظور حضور در مسابقات تکواندو قهرمانی جهان:بانوان هوگوپوش تست دادند

به منظور حضور در مسابقات تکواندو قهرمانی جهان:بانوان هوگوپوش تست دادند
اردونشینان تیم ملی تکواندو بانوان با حضور در آکادمی ملی المپیک تست آمادگی جسمانی دادند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک، هوگوپوشان راه یافته به مرحله جدید اردوهای آماده سازی تیم ملی تکواندو بانوان که از روز گذشته تمرینات خود را برای حضور در مسابقات جهانی این رشته ورزشی آغاز کرده اند، صبح امروز و در حضور مربیان این تیم در آزمونهای آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.
پس از پایان یافتن سه رویداد مهم جام ریاست فدراسیون جهانی، جام فجر و آخرین هفته لیگ تکواندو بانوان، کادرفنی تیم ملی اقدام به دعوت از هشت هوگوپوش به مرحله جدید اردوهای آماده سازی این تیم نمودکه این نفرات تمرینات آماده سازی خود را زیر نظر مهرو کمرانی سرمربی تیم ملی و در مرکز جهانی تکواندو پیگیری می کنند.
گفتنی است بانوان تکواندوکار کشورمان در سومین دوره جام ریاست فدراسیون جهانی و سی امین دوره مسابقات بین المللی جام فجر که هر دو به میزبانی مجموعه ورزشی المپیک کیش برگزار شد، به ترتیب به مقامهای چهارم و نخست دست پیدا کردند.
اکرم خدابنده، ناهید کیانی، یلدا ولی نژاد، کیمیا همتی، مهلا مومن زاده، مریم ملکوتی خواه، زهرا شیدایی و پریسا جوادی نفرات دعوت شده به تیم ملی تکواندو بانوان را تشکیل می دهند که صبح امروز در آزمونهای آمادگی جسمانی آکادمی حضور یافتند.
لازم به ذکر است علاوه بر مهرو کمرانی، فاطمه صفرپور و ریحانه فولادی دیگر اعضای کادرفنی این تیم را تشکیل می دهند.
بیست و چهارمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان که از امتیاز المپیکی نیز برخوردار است طی روزهای 25 لغایت 29 اردیبهشت ماه 1398 و به میزبانی منچستر انگلیس برگزار خواهد شد.

۲۲ اسفند ۱۳۹۷ ۱۳:۴۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.