برگزاری آخرین نشست شورای راهبردی کمیته ملی المپیک در سال؛صالحی امیری:سیاست گذاری ها بر اساس نیاز کمیسیون ها باشد

برگزاری آخرین نشست شورای راهبردی کمیته ملی المپیک در سال؛صالحی امیری:سیاست گذاری ها بر اساس نیاز کمیسیون ها باشد

نشست شورای راهبردی کمیته ملی المپیک با حضور دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک،دکتر طاهریان نایب رئیس کمیته ملی المپیک،روسا و دبیران کمیسیون ها عصر روز گذشته(سه شنبه ۲۱ اسفند ماه)برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در ابتدای نشست شورای راهبردی کمیته ملی المپیک اظهار کرد: از تمامی روسا، دبیران و اعضای کمیسیون ها و در راس آن سرکار خانم طاهریان و همه عزیزان که در یکسال جاری برای توسعه فرهنگ ورزش قهرمانی و توسعه تفکر در ورزش تلاش کردند تقدیر می کنم.
وی تاکید کرد: تقویت کمیسیون ها به شان کمیته کمک می کند که بایستی بیشتر هم تقویت شوند، تصمیم گیری ها باید مبتنی بر تجمیع نظرات اعضای کمیسیون ها باشد، طبیعی است که برای حل چالش ها نیز نیاز به زمان است. همه باید باور کنیم که این یک ضرورت است و یک کار صوری نیست.برای سال آینده باید جهت گیری ها از مسیر کمیسیون ها حرکت کند و به سمت برنامه های جدید ، برگزاری همایش های علمی و در نهایت خروجی کار یک نتیجه قابل ارائه به جامعه ورزش باشد.
دکتر صالحی امیری افزود: ورزش از یک نقد علمی پژوهشی برخوردار است و نیازمند تولید محتوا است؛ ما در ورزش تلاش کردیم با کسب مدال ها جلوه کنیم درصورتیکه ما به محتوا بیشتر از مدال نیاز داریم. البته این کار سختی است اما امکان پذیر است و از عهده جمع بر می آید.
وی ادامه داد: نشستی در اردیبهشت ماه سال آینده با حضور مدیران کمیته ملی المپیک، روسای کمیسیون ها به همراه کلیه اعضا خواهیم داشت تا طبق یک انسجام فکری و برنامه ریزی مشخص برای کمیسیون ها تولید محتوا داشته باشیم و همچنین سیاست گذاری ها بر اساس نیاز کمیسیون ها باشد.از کلیه اعضا کمیسیون ها تقاضا دارم که زحمت بیشتر بکشند و تلاششان را دو چندان کنند تا به نتایج مورد نظر دست یابیم،چرا که برنامه ریزی ما در سال ۹۷ساختن ساختارها بود و در سال ۹۸ ارائه عملکرد ها است.
دکتر صالحی امیری افزود: در تمامی امور کمیته ملی المپیک تاکید داریم که جهت گیری جنسیتی نداشته باشیم و همه کارها بصورت تساوی توسط زنان و مردان انجام شود.
دکتر صالحی امیری صحبت هایش را با آرزوی سال خوب برای حاضرین و ملت به پایان رساند.
در ادامه این نشست منتقمی رئیس کمیسیون بازاریابی، منوچهری رئیس کمیسون محیط زیست، شعبانی رئیس کمیسیون رسانه، دکتر واقف زاده رئیس کمیسیون فضای مجازی، فرهادی زاد رئیس کمیسیون ورزش و زنان، عبدی افتخاری رئیس کمیسیون مدیریت و برنامه ریزی، دادگر رئیس کمیسیون حقوقی، دکتر ترکان رئیس کمیسیون همبستگی، دکتر عارف رئیس کمیسیون صلح و ورزش، دکتر واعظ موسوی رئیس کمیسیون روان شناسی و نماینده کمیسیون توسعه روابط بین الملل گزارشی از عملکرد خود در سال ۹۷ ارائه و همچنین برنامه ها و اهداف خود برای سال آینده را اعلام کردند.
در ادامه نشست با پیشنهاد طاهره طاهریان نایب رئیس کمیته ملی المپیک  اعضا پیشنهادات خود را در خصوص بازی های المپیک ۲۰۲۰ به دکتر نصرالله سجادی سرپرست کاروان اعزامی به المپیک توکیو را مطرح کردند.
در همین راستا فریبا محمدیان خواستار توجه به زیباسازی در طراحی لباس دختران کاروان اعزامی به المپیک ۲۰۲۰ با توجه به حجاب آنان شد.
همچنین فرهادی زاد رئیس کمیسیون ورزش و زنان افزود: به منظور توانمند سازی بانوان حاضر در کاروان اعزامی به المپیک ۲۰۲۰ نیاز است تا دوره های تربیت برای معاونین زن حاضر در کاروان با نظارت مستقیم دکتر سجادی برگزار شود.

۲۲ اسفند ۱۳۹۷ ۱۳:۰۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.