جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا؛دعوت شدگان به تیم ملی اینلاین هاکی جوانان تست دادند

جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا؛دعوت شدگان به تیم ملی اینلاین هاکی جوانان تست دادند

  اسکیت بازان دعوت شده به تیم ملی اینلاین هاکی جوانان صبح امروز در آزمونهای آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک، پس از برگزاری لیگ برتر اینلاین هاکی و مسابقات دستجات آزاد این رشته ورزشی در رده سنی جوانان، 28 بازیکن منتخب به دعوت کادر فنی جهت حضور در آزمون های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک دعوت شدند که این نفرات صبح امروز و در حضور کاوه صدقی سرمربی تیم های ملی اینلاین هاکی در آزمونهای ذکر شده حضور یافتند.
دعوت شدگان به این تیم که اواخر هفته جاری مسابقات دستجات آزاد کشور را به میزبانی سالن میثاق تهران پیش رو دارند، از ابتدای سال 1398 اردوهای متمرکز خود را به منظور حضور در مسابقات اینلاین هاکی قهرمانی آسیا آغاز خواهند کرد.
گفتنی است تیم ملی اینلاین هاکی جوانان در بخش پسران که از سه سال پیش تشکیل شده و در این مدت اردوهای منظمی را زیر نظر کادرفنی خود پیگیری کرده اند، سال آینده اولین اعزام برون مرزی خود (حضور در مسابقات قهرمانی آسیا) را تجربه خواهند کرد.
اعضای تیم ملی اینلاین هاکی جوانان که صبح امروز در آزمونهای آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند را این نفرات تشکیل می دهند:
امیرحسین قاسمیان، صالح رحیمی، مجتبی سبط‌نبی، شهراد شیشه‌ای، ایلیا حمزه، امیرعلی سپهری، امیرحسین ناصحی، محمد خواجه‌پور، متین قهار‌زاده، رضا پور‌هاشمی، علیرضا ذوالفقاری، امین ارشدی، رامتین ابوحمزه، سهیل صیدی، علیرضا رحمانی، محمد‌مهدی شاه‌صاحب، امیرعلی عالی‌داریان، نیما حسن و مهدی تاجیک.
لازم به ذکر است علاوه بر کاوه صدقی، مجید نوش‌آبادی به عنوان مربی و اویس حسن‌زاده مربی دروازه‌بان‌ها دیگر اعضای کادرفنی این تیم را تشکیل می‌دهند.

۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ۱۵:۲۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.