نشست سرپرست کاروان اعزامی به توکیو و رئیس مرکز نظارت برتیم های ملی با مسئولان تیم های ملی والیبال و فوتبال

نشست سرپرست کاروان اعزامی به توکیو و رئیس مرکز نظارت برتیم های ملی با مسئولان تیم های ملی والیبال و فوتبال

در ادامه نشست های سرپرست کاروان اعزامی به المپیک توکیو و رییس مرکز نظارت بر تیمهای ملی با فدراسیونها،دکتر سجادی و پیمان فخری با کادر فنی تیم های ملی والیبال و امید فوتبال نشست اختصاصی برگزار کردند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛دکتر نصراله سجادی سرپرست کاروان اعزامی به المپیک ۲۰۲۰ و پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی و علی رغبتی نماینده وزارت ورزش و جوانان روز گذشته در نشستی اختصاصی و با کرانچار سرمربی، بهزاد آزاد سرپرست و چلنگر مترجم تیم ملی فوتبال امید به بحث و گفتگو درباره شرایط این تیم پرداختند.
در این نشست کادرفنی و دست اندرکاران تیم ملی فوتبال امید گزارشی از فعالیت های چند ماهه گذشته و برنامه های پیش روی تیم ملی تا هفته اول فروردین (مرحله اول مسابقات کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ ) را ارائه و اعلام کردند  مشکل خاصی نداشته و تمامی برنامه ها با نظم خوبی پیش می رود و فقط گلایه کوچکی از برخی باشگاه ها داشتند که بازیکنان را در اختیار ما قرار نمی دهند و ابراز امیدواری  کردند  مقرر شده  از جمعه هفته جاری تا پایان بازی های مرحله نخست کسب سهمیه المپیک که قرار است در تهران برگزار شود باشگاه ها همه بازیکنان را در اختیار تیم ملی قرار می دهند.
در ادامه همچنین کادرفنی تیم ملی امید، سخت ترین تیم در مسابقات پیش رو را عراق دانست که با توجه به اینکه بازی با تیم ملی امید دیدار سوم عراق است، ما فرصت کافی برای آنالیز این تیم را خواهیم داشت.
در پایان این نشست مسئولین کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان قول همکاری و همراهی همه جانبه به این تیم را دادند و مقرر شد تا در اردیبهشت ماه سال آینده نشستی درباره برنامه های آینده تیم ملی فوتبال امید برای مسابقات مرحله بعدی کسب سهمیه المپیک که دی ماه در تایلند برگزار می شود، داشته باشند.

۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ۱۱:۲۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.