"فرانک پرتو آذر" مدال ارزشمندآسیایی خود را تقدیم موزه ملی ورزش،المپیک و پارالمپیک کرد

"فرانک پرتو آذر" مدال ارزشمندآسیایی خود را تقدیم موزه ملی ورزش،المپیک و پارالمپیک کرد

"فرانک پرتو آذر " ملی پوش دوچرخه سواری بانوان کشورمان با حضور در کمیته ملی المپیک، مدال برنز قهرمانی کوهستان آسیا کراس کانتری (2018 فیلیپین)را تقدیم موزه ملی ورزش،المپیک و پارالمپیک کرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛فرانک پرتو آذر ملی پوش دوچرخه سواری کشورمان ابراز داشت:از طریق اخبار و رسانه ها متوجه شدم که کمیته ملی المپیک قصد دارد موزه ورزش راه اندازی کند به همین دلیل بهترین مدال خود را تقدیم موزه ورزش کردم چرا که موزه ملی ورزش فرصت خوبی برای آشنایی مردم با موفقیت ها و افتخارات ورزشی کشور است.
دارنده مدال برنز مسابقات دوچرخه سواری آسیا گفت:راه اندازی موزه ملی ورزش اتفاق خوبی است چرا که ورزشکاران رشته های مختلف مدال هایشان را برای مردم و مسئولین به نمایش می گذارند و این  باعث میشود هم ورزشکاران بیشتر دیده بشوند و هم مردم با رشته های مختلف ورزشی آشنا می شوند و از موفقیت ها و افتخارات ورزشی کشورشان نیز مطلع خواهند  شد.
وی تاکید کرد: از آنجاییکه مدالی که به موزه اهدا کردم (برنز قهرمانی آسیا ۲۰۱۸ فیلیپین) اولین و تنها مدال دوچرخه سواری مسابقات قهرمانی آسیایی در بخش بانوان است که کشورمان کسب کرده و در نوع خود خاص و تک است، خواستم این مدال ارزشمند را با همه مردم به اشتراک بگذارم و امیدوارم که در مسابقات آتی رنگ مدالم را خوشرنگ تر کنم.


۲۰ اسفند ۱۳۹۷ ۱۷:۵۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.