سرپرست فدراسیون کاراته: موزه ملی ورزش محل مناسبی برای معرفی افتخارات ورزشی کشور به مهمانان خارجی است

سرپرست فدراسیون کاراته: موزه ملی ورزش محل مناسبی برای معرفی افتخارات ورزشی کشور به مهمانان خارجی است

آشوری سرپرست فدراسیون کاراته گفت: موزه ملی ورزش فرصت بسیار خوبی برای معرفی افتخارات ورزشی کشورمان در دیدار مسئولان ورزشی و غیر ورزشی سایر کشورهای خارجی از افتخارات ورزش کشورمان است.
محسن آشوری  سرپرست فدراسیون کاراته پس از اهدای کاپ های متعددی از افتخارات این فدراسیون به موزه ملی ورزش در گفتگو با روابط عمومی کمیته ملی المپیک اظهار کرد:  ایده راه اندازی موزه ملی ورزش کار بسیار ارزشمندی بود چراکه هر مدال یا کاپ نمایانگر یک دنیا زحمت و تلاش است که پیش از موزه یا در منزل ورزشکار و یا در فدراسیون مربوطه نگهداری می شده و فقط جامعه آن رشته ورزشی از تماشای آن بهره مند بودند
 اما در موزه با فضایی گسترده می توان افتخارات رشته های مختلف ورزشی در عرصه های بین المللی را یکجا در دید عموم مردم قرار داد.
وی تاکید کرد: موزه ملی ورزش فرصت خوبی است تا زمانی که مهمان های خارجی از اقصی نقاط مختلف دنیا به کشورمان می آیند و حتی هموطنان کشورمان بتوانند در یک جا شاهد گوشه ای از افتخارات ورزشی ایران باشند و همچنین با قهرمانان ورزشی گذشته کشورمان نیز آشنا شوند.
آشوری درپایان افزود: فدراسیون کاراته نیز برای مشارکت در این کار ارزشمند کاپ های قهرمانی جهان در فرانسه، قهرمانی آسیا و بازی های آسیایی در ادوار مختلف خود را به موزه اهدا کرد.

۱۹ اسفند ۱۳۹۷ ۱۶:۳۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.