مدیر واحد المپیک سولیداریتی:کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران از کمیته های ملی موفق در برگزاری دوره های پیشرفته مدیریت سازمان های ورزشی است

مدیر واحد المپیک سولیداریتی:کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران از کمیته های ملی موفق در برگزاری دوره های پیشرفته مدیریت سازمان های ورزشی است
مدیر واحد المپیک سولیداریتی یا همبستگی المپیک گفت:خوشبختانه کمیته ملی المپیک کشورمان مطابق بازخوردهای کتبی و حضوری در نشست های مختلف بخش المپیک سولیداریتی IOC ،جزء برگزارکننده های موفق دوره های پیشرفته مدیریت سازمان های ورزشی می باشد.

ناهید کریمی مدیر واحد المپیک سولیداریتی کمیته ملی المپیک و مدیر دوره پیشرفته مدیریت سازمان های ورزشی در گفتگو با  روابط عمومی کمیته ملی المپیک اظهار کرد: دوره مذکور یکی از بالاترین دوره های آموزشی در سطوح برنامه های مدیریتی سولیداریتی می باشد. این دوره ها، با احتساب مکاتبات و اقدامات قبل از شروع و نیز جمع آوری اطلاعات، مستندات و تنظیم و ارسال گزارش های لازم به المپیک سولیداریتی حدود یک سال طول می کشد. دوره اخیر که از دی ماه سال 97 شروع به برنامه ریزی و مکاتبات لازم نموده بود، رسما از 8 اسفند 97 آغاز شد و کلاس ها تا مهر 98 ادامه خواهد داشت. مخاطب دوره پیشرفته مدیریت سازمان های ورزشی دارد ترجیحا مدیران راس سازمان های ورزشی ذینفع کمیته های ملی المپیک در هر کشور می باشند. به دلیل اهمیت و حساسیت کمیته بین المللی المپیک به عملکرد شرکت کننده ها در این دوره ها و نحوه برگزاری دوره، پس از دریافت گزارش های مستند فنی، مالی و مصور از دوره، فارغ التحصیلان نهایی را اعلام و دیپلم های ویژه آنها را که دارای امضاء رئیس وقت کمیته بین المللی المپیک ، توماس باخ می باشد راسا صادر و برای اهداء به شرکت کننده ها برای کمیته های ملی المپیک ارسال می نماید.
وی تاکید کرد: کمیته بین المللی المپیک برای اطمینان از برگزاری این دوره ها در کشورهای مختلف مطابق با ساختار و روش های تدوین شده خود، علاوه بر ارسال دستورالعمل های مبسوط، افرادی را به پیشنهاد کمیته های ملی المپیک به صورت حضوری و غیر حضوری آموزش داده و برای مدیریت دوره ها تربیت می نماید. لذا پس از آن تنها آن افراد می توانند زیر نظر کمیته ملی المپیک کشورشان اقدام به برنامه ریزی و اجرای دوره های مذکور را بنمایند. 
کریمی درباره نحوه انتخاب مدرسان این دوره اظهار کرد: مطابق با دستور کار کمیته بین المللی المپیک، مدرسان این دوره تسهیل کننده های دوره محسوب می شوند. زیرا مخاطبان دوره افراد با تجربه در مدیریت سازمان های ورزشی بوده که گاها خود دارای مدارک تحصیلات تکمیلی در زمینه مدیریت ورزشی می باشند و علت حضور آنها در این دوره علاوه بر داشتن فرصتی به دور از دغدغه کارهای روزمره سازمانی، مطالعه و بررسی سازمان ورزش تحت مدیریت خود بر اساس اصول بین المللی می باشد و نیز مقرر است این دوره فرصتی را برای تبادل تجربه مدیریتی و نیز اظهار چالش ها، موفقیت های و مشکلات مدیریتی شرکت کننده ها در کنار هم فراهم آورد. لذا ضروری است اساتید دوره یا همان تسهیل کننده ها از میان اساتید برجسته دانشگاهی کشور انتخاب گردند که دارای تجربه سطوح بالای مدیریتی سازمان  های ورزشی نیز  باشند.
مدیر واحد المپیک سولیداریتی (همبستگی المپیک) افزود: بسیاری از کشورها دچار چالش انتخاب افراد ملی برای تسهیل کننده دوره های پیشرفته هستند اما خوشبختانه در کشور ما، بسیاری از اساتید مدعو و نیز رسمی دوره های مدیریت المپیک سولیدرایتی مانند، دکتر سید نصراله سجادی، دکتر رضا  قراخانلو، دکتر محمد خبیری، دکتر مهرزاد حمیدی ، از اساتید برجسته دانشگاهی هستند که در کارنامه کاری خود تجربه مدیریت های سطوح بالای سازمان های مهم ورزشی کشور  را نیز دارا می باشند.





۱۸ اسفند ۱۳۹۷ ۰۹:۳۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.