نماینده مجمع پیشکسوتان هما:زحمات دکتر خبیری برای ورزش بر هیچکس پوشیده نیست

نماینده مجمع پیشکسوتان هما:زحمات دکتر خبیری برای ورزش بر هیچکس پوشیده نیست

در خاتمه مراسم تجلیل از دکتر خبیری نعیم صفری  نماینده مجمع پیشکسوتان تیم هما در گفتگو با روابط عمومی کمیته ملی المپیک اظهار کرد: دکتر خبیری از دوستان و هم تیمی های قدیم ماست که رشته فوتبال ما را به هم متصل کرده است اما در رشته زندگی سالهاست که باهم دوست هستیم و دیدگاه های مشترکی داریم.
وی تصریح کرد:به اعتقاد من اکثر آدم هایی که سال های پیش کنار هم در تیم هما بودند، همانند بذر خوبی بودند که هر جایی که رفتند منشا خیر بودند و موفقیت های بسیاری کسب کردند.دکتر خبیری هم زحمات بسیاری در دانشگاه ها و فدراسیون فوتبال و قانونی کردن مسائلی در ورزش که پیش از این اهمیتی به آن داده نمی شد و آیین نامه حرفه ای گری فوتبال و بسیاری مسائل دیگر زحمت کشیدند.
نعیمی خاطر نشان کرد:وی نماینده بسیار خوب از شخصیت فوتبال ایران در AFC بودند، که به اعتقاد من فوتبال و ورزش کشور ما به چنین نمایندگانی که اینقدر پربار هستند نیاز دارد.کشور ما داری استعداد های بی نظیر و فوق العاده ای است و از آنجاییکه خود من سابقه مربیگری فوتبال را دارم شاهد استعدادهای خاص در فوتبال بوده ام که در دنیا کم نظیر هستند  که اگر به آنان توجه شود افرادی امثال دکتر خبیری را در تمامی رشته ها از جمله علوم مختلف، ورزش، کار آفرینی و .... را خواهیم داشت.

۱۴ اسفند ۱۳۹۷ ۱۰:۱۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.