آغاز ششمین دوره پیشرفته مدیریت سازمان های ورزشی از برنامه های سطوح بالای مدیریتی المپیک سولیداریتی

آغاز ششمین دوره پیشرفته مدیریت سازمان های ورزشی از برنامه های سطوح بالای مدیریتی المپیک سولیداریتی
ششمین دوره پیشرفته مدیریت سازمان های ورزشی که یکی از بالاترین سطوح برنامه های مدیریتی المپیک سولیداریتی می باشد پس از ماه ها برنامه ریزی و پذیرش بخش مدیریت المپیک سولیداریتی کمیته بین المللی المپیک از 8 اسفند ماه آغاز گردید.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛دوره مذکور کاملا بر اساس دستورالعمل های بین المللی IOC برگزاری می گردد، و شرکت کننده ها علاوه بر حضور در کلاس های دو روزه در هر ماه، شرکت در آزمون های ماهانه، ملزم به ارتباط مستمر  بین هر دو نشست با اساتید دوره برای تنظیم کیس استادی خود می باشند.
مدرسان دوره، که از نظر دستورالعمل این دوره ها تسهیل کننده های دوره محسوب می گردند، از میان اساتید برجسته دانشگاهی انتخاب می شوند که حتما دارای تجربه سطوح بالای مدیریتی در سازمان های ورزشی یا المپیکی کشور نیز باشند.
شرکت کننده های دوره از میان مدیران فوقانی و اثر گذار در تصمیم گیری فدراسیون های مطرح المپیکی و آسیایی و همچنین وزارت خانه های ذینفع جنبش المپیک از جلمه وزارت ورزش و جوانان، علوم و تحقیقات و آموزش و پرورش انتخاب شدند.
در این دوره شش سرفصل بر اساس کتاب تالیف شده IOC آموزش داده شده و شرکت کننده ها موظف هستند برای هر سرفصل یک مطالعه موردی یا کیس استادی از سازمان خود داشته و برای ارزیابی و بازخورد در ابتدای هر نشست ارائه دهند.
طول دوره مذکور حدود 7 ماه می باشد که با در نظر گرفتن مقدمات و مکاتبات لازم قبل از دوره و جمع آوری سوابق و تنظیم گزارش های فنی و مالی و مصور پس از پایان دوره برای ارسال به IOC، حدود یک سال به طول می انجامد.
برای برنامه ریزی، مدیریت و برگزاری این دوره ها از کمیته های ملی المپیک خواسته می شود فردی واجد شرایط و ترجیحا کسی که با برنامه های المپیک سولیداریتی در کشورش سروکار دارد برای گذارندن دوره آموزشی مدیر برنامه (Program Director) معرفی نموده و فرد معرفی شده پس از اتمام آموزش های لازم، رسما از سوی کمیته بین المللی المپیک مجاز به اجرا و مدیریت دوره های مذکور در کشورش خواهد شد. مدیر برنامه دوره های مذکور در حال حاضر خانم ناهید کریمی می باشند  که دارای بیش از 23 سال سابقه فعالیت های مختلف المپیک سولیداریتی بوده و همزمان مدیریت این واحد را نیز در کمیته ملی المپیک کشور بعهده دارند.
دوره مذکور تا شهریور ماه سال 1398 ادامه خواهد داشت.
به شرکت کننده هایی که دوره را با موفقیت به پایان برسانند، از سوی کمیته بین المللی المپیک دیپلم های ویژه ای با امضاء ریاست آن، توماس باخ، اهداء خواهد شد.

۱۲ اسفند ۱۳۹۷ ۰۹:۳۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.