آ​غاز بکار سی و هشتمین مجمع عمومی شورای المپیک آسیا

آ​غاز بکار سی و هشتمین مجمع عمومی شورای المپیک آسیا
سی و هشتمین محمع عمومی شورای المپیک آسیا (OCA) صبح امروز و با سخنرانی شیخ احمد رسما آغاز بکار کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛این مجمع که مهمترین دستور ‌جلسه آن برپایی انتخابات هیات اجرایی و‌ روسای کمیته های مختلف شورای المپیک آسیا می باشد از ساعت ۹.۳۰ صبح و با سخنرانی شیخ احمد الفهد الصباح رئیس OCA در سالن اجتماعات هتل اینترکنتینتال شهر بانکوک آغاز بکار  کرد.

دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، دکتر رحیمی عضو هیات اجرایی، دکتر سجادی مشاور رئیس و سرپرست کاروان اعزامی به المپیک ۲۰۲۰ توکیو و عاطفه اسلامیان مدیر واحد روابط بین الملل نمایندگان ایران در این شورا هستند.

شیخ احمد ضمن خیر مقدم و تقدیر و تشکر از کمیته ملی المپیک تایلند بواسطه میزبانی این نشست به بازیهای برگزار شده بین مجمع قبل و سی و هشتمین مجمع اشاره کرد و گفت: رویدادهای بسیاری را تجربه کردیم که مهمترین آن بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا بود که توانست در محیطی شاد و انرژیک خانواده ورزشی آسیا را گرد هم جمع کند.
وی‌یاد آور شد: روح و هدف ورزش و بازیها چیزی جز این نیست و همه ما باید دست در دست هم برای جامه عمل پوشاندن به شعار المپیک و‌ بازیها قدم برداریم.

بعد از صحبتهای شیخ احمد نواب رئیس منطقه ای گزارشی را از فعالیتهای خود در ذونهای شرق، جنوب شرق، غرب، جنوب و آسیای میلنه ارائه دادند.

گزارش نمایندگان ستاد برگزاری بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا از روند میزبانیو برگزاری این دوره از پیکارها، گزارش کمیته برگزاری بازیهای المپیک ۲۰۲۰ از روند آماده سازی سالنها و اقدامات صورت گرفته، گزارش اعضای ستاد برگزاری بازیهای آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو، گزارش اعضای ستاد برگزاری بازیهای آسیایی ۲۰۲۶ آیچی-ناگویا،گزارش اعضای ستاد برگزاری بازیهای المپیک زمستانی ۲۰۲۲ پکن و ارائه گزارش عملکرد آنوک از دیگر برنامه های سی و هشتمین مجمع عمومی شورای المپیک آسیا می باشد.

این مجمع عصر امروز و با برگزاری انتخابات هیات اجرایی و‌ روسای کمیته های مختلف شورای المپیک آسیا به پایان خواهد رسید.

۱۲ اسفند ۱۳۹۷ ۰۷:۰۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.