هادی حبیبی:اردوی تیم ملی کشتی آزاد از 13 اسفند آغاز می شود

هادی حبیبی:اردوی تیم ملی کشتی آزاد از 13 اسفند آغاز می شود
هادی حبیبی گفت: مرحله ششم اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان برای شرکت در رقابت های قهرمانی آسیا از روز 13 اسفندماه آغاز می شود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، هادی حبیبی سرپرست تیم ملی کشتی آزاد گفت: اسامی نفرات حاضر در این اردو پس از برگزاری رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام دانکلوف بلغارستان اعلام می شود.
وی ادامه داد: این مرحله از تمرینات تا روز 26 اسفندماه در محل خانه کشتی عبداله موحد ادامه می یابد و اردوی بعدی ما روزهای 5 تا 15 فروردین ماه سال 98 در شهر خرم آباد برگزار می شود و ما تا زمان اعزام به رقابت های قهرمانی آسیا در چین یک مرحله اردوی دیگر در تهران خواهیم داشت.
حبیبی در مورد برنامه های تیم ملی امید نیز تصریح کرد: تمرینات تیم ملی امید برای شرکت در رقابت های جام جهانی روسیه و قهرمانی آسیا در مغولستان از روز 12 اسفندماه در خانه کشتی عبداله موحد تهران برگزار می شود و تیم جام جهانی روز 23 اسفندماه راهی یاکوتسک می شود. ضمن اینکه تیم اعزامی به رقابت های قهرمانی آسیا نیز روزهای 4 و 5 اسفندماه در اولان باتو مغولستان مسابقات خود را برگزار خواهد کرد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: مسئولان فدراسیون کشتی به ویژه بنی تمیم سرپرست فدراسیون علی رغم شرایط خاص اقتصادی تلاش کرده اند تا تمامی امکانات و شرایط برای تیم های ملی فراهم باشد و کشتی گیران با کمترین دغدغه برنامه های خود را دنبال می کنند. در شرایط فعلی آرامش خوبی بر اردوی تیم های ملی حاکم است که می تواند اصل مهمی برای موفقیت تیم های ملی باشد.

۱۱ اسفند ۱۳۹۷ ۱۰:۴۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.