بهمن محمد رضایی:المپیک اسکیت مهمترین رویداد سال آینده ماست

بهمن محمد رضایی:المپیک اسکیت مهمترین رویداد سال آینده ماست
رئیس فدراسیون اسکیت از حضور اسکیت بازان کشورمان در المپیک اسکیت که مهمترین رویداد سال آینده این رشته محسوب می شود، خبر داد.

بهمن محمدرضایی رئیس فدراسیون اسکیت به روابط عمومی کمیته ملی المپیک گفت: در مجمع عمومی سالیانه فدراسیون اسکیت تقویم سال ۹۸ ارائه و بررسی شد و در نهایت به تصویب اعضای مجمع رسید و همچنین اهم فعالیت های سال های ۹۶ و ۹۷ نیز مطرح شد.

وی افزود: روسای هیئت ها نقطه نظرات فنی خود را اعلام کردند و تعدادی از مسائل تصویب و برخی که نیاز به بررسی بیشتر داشت پس از کارشناسی شدن و تایید تصویب خواهد شد.برگزاری مسابقات قهرمانی کشور جاده نیز از جمله درخواست هایی بود که از سوی برخی از اعضا مطرح شد که با توجه به اینکه کشور ما زیرساخت های لازم برای رقابت های اسکیت جاده را ندارد، در این زمینه نیاز به بررسی و کارشناسی بیشتری است.

رئیس فدراسیون اسکیت در پایان گفت: از مهمترین برنامه های سال آینده دومین دوره المپیک اسکیت است که تیرماه در بارسلونا برگزار می شود، این رقابت ها در تمامی رشته های اسکیت و دو سال یکبار با حضور چشمگیر کشورهای مختلف برگزار می شود و با توجه به اینکه در نخستین دوره این مسابقات از بین ۴۷ کشور شرکت کننده رتبه پانزدهم را کسب کردیم ،تمام تلاشمان را می کنیم که نتایج بهتر و مدال های بیشتری را کسب کنیم.

۱۱ اسفند ۱۳۹۷ ۱۰:۴۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.