دیدار رییس کمیته ملی المپیک و مشاور وزیر ورزش در امور ایثارگران با جامعه ایثارگر کمیته ملی المپیک؛دکتر صالحی امیری:ایثارگران چهره ماندگار هشت سال دفاع مقدس هستند

دیدار رییس کمیته ملی المپیک و مشاور وزیر ورزش در امور ایثارگران با جامعه ایثارگر کمیته ملی المپیک؛دکتر صالحی امیری:ایثارگران چهره ماندگار هشت سال دفاع مقدس هستند
رییس کمیته ملی المپیک در دیدار با جامعه ایثارگران از آنها به عنوان چهره ماندگار هشت سال دفاع مقدس یاد کرد.

به گزارش  روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛این دیدار به ریاست دکتر صالحی امیری و با حضور سردار قاسمی مشاور امور ایثارگران وزارت ورزش و جوانان و دکتر سعیدی خزانه دار و مشاور ایثارگران کمیته برگزار شد. در ابتدای این دیدار رییس کمیته ملی المپیک گفت: مردم و‌مسوولان قدردان جامعه ایثارگران،رزمندگان، جانبازان و خانواده معظم شهدا هستند و جانفشانیهای این بزرگ مردان و شیر زنان ایران اسلامی در تاریخ کشورمان تا ابد باقی خواهد ماند.
وی ادامه داد:بدون تردید جدای از شهدای گرانقدر، یادگاران  هشت سال دفاع مقدس که حماسه ساز هشت سال غرور و افتخار  برای دفاع از ایران و اسلام بوده اند همواره مورد توجه و عنایت خداوند متعال  بوده و  از سوی مسوولان نیز می بایست بطور جدی مورد تکریم و حمایت معنوی و مادی قرارگیرند.
دکتر صالحی امیری با اشاره به حضور سردار قاسمی مشاور امور ایثارگران وزیر ورزش در کمیته ملی المپیک اظهار کرد: ایشان از شخصیت های ارزنده دفاع مقدس هستند که با حضورشان در این سمت برای جامعه ایثارگران ورزش  برنامه ها و  پیگیریهایی دارند که بدون تردید در آینده نزديک  اتفاقات خوبی را شاهد خواهیم بود. ایشان عاشقانه بدنبال رفع مشکل و خدمت رسانی به جامعه ایثارگران هستند که البته این وظیفه همه ماست که قدردان و خدمت رسان ایثارگران؛ جانبازان، رزمندگان و خانواده شهدا باشیم.
در خاتمه این جلسه از سوی رییس کمیته ملی المپیک با اهدای لوحی از  خانواده ایثارگران کمیته ملی المپیک تجلیل به عمل آمد.


۶ اسفند ۱۳۹۷ ۱۵:۰۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.