به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا:بوکسورهای جوان تست دادند

به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا:بوکسورهای جوان تست دادند
ورزشکاران دعوت شده به اردوهای آماده سازی تیم ملی بوکس جوانان صبح امروز در آزمونهای آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک، پس از برگزاری مسابقات بوکس قهرمانی کشور در رده سنی جوانان که دی ماه 97 و به میزبانی سالن تختی گیلان برگزار شد، کادرفنی تیم ملی اقدام به دعوت از 63 بوکسور منتخب این مسابقات به اردوهای آماده سازی تیم ملی کرد.
در ادامه و پس از برگزاری رقابتهای انتخابی که اواخر بهمن ماه برگزار شد، 20 بوکسور جواز حضور در ادامه اردوهای این تیم را کسب کردند که این نفرات صبح امروز و زیر نظر امید رشید سرمربی و ولی الله صالح نیا مربی بدنساز خود در آزمونهای آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.
این مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی بوکس که اختصاص به کارهای بدنسازی و فنی بوکس دارد از چهارم اسفندماه در محل کمپ تیم های ملی بوکس آغاز شده است و تا 23 اسفند در دو نوبت صبح و بعد از ظهر پیگیری می‌شود.
گفتنی است بوکسورهای جوان به صلاحدید کادرفنی تیم ملی بوکس جوانان چهارشنبه هفته جاری در دومین مرحله از مسابقات انتخابی و درون اردویی این تیم حضور خواهند یافت.
مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا اواسط سال 1398 و به میزبانی اولان باتور مغولستان برگزار خواهد شد.
اسامی اردونشینان تیم ملی بوکس جوانان که صبح امروز در آزمونهای آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند به شرح زیر است:
پوریا عبدالمالکی، امیر مهدی کرمی، امیر حسین کرمی، علی آبروان، رامین بابالو، محمد حسین احسانی، فرهاد مرادی، علی حیدرزاده، امیر رضاشکاری، محمدرضا پناهی، محمدرضا بهرامی، اشکان طوسی، محسن عزیزپور، دانیال ظهیری، علی سپهر، محمدرضا اردشیری، رضا کریمی، سامان حسینی و امیر حسین دولتی.

۶ اسفند ۱۳۹۷ ۱۴:۲۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.