بازدید صالحی امیری از کمپ تیمهای ملی فوتبال/نشست هماهنگی مسئولین کمیته ملی المپیک با مسئولین فدراسیون فوتبال در خصوص تیم ملی امید

بازدید صالحی امیری از کمپ تیمهای ملی فوتبال/نشست هماهنگی مسئولین کمیته ملی المپیک با مسئولین فدراسیون فوتبال در خصوص تیم ملی امید
بعد از ظهر امروز دکتر صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک به همراه مهندس شهنازی دبیر کل و دکتر سعیدی خزانه دار و ذیحساب کمیته ملی المپیک و بهروز منتقمی مشاور بازار یابی رییس با حضور در کمپ تیم های ملی از مرکز تیمهای ملی فوتبال دیدن کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در این بازدید رییس کمیته ملی المپیک با حضور در کمپ تیم های ملی فوتبال از امکانات کمپ،مرکز ملی فوتبال ایران،مرکز پزشکی و دیگر امکانات این مجموعه بازدید بعمل آوردند.
پس از بازدید فوق مسئولین کمیته ملی المپیک طی ملاقات با مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال در خصوص هماهنگی های لازم جهت حضور قدرتمندانه تیم ملی فوتبال امید در رقابتهای کسب سهمیه المپیک و تقویت همکاری باشگاهها برای حضور موفقیت آمیز در رقابتهای کسب سهمیه به  بحث و گفتگو پرداختند.
همچنین در پایان نشست نیز از تمرینات تیم ملی فوتسال بانوان که خود را برای بازی تدارکاتی با روسیه آماده می کند بازدید بعمل آوردند.


۵ اسفند ۱۳۹۷ ۱۵:۲۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.