اهدای مدال ها و افتخارات 4 رشته ورزشی به موزه ملی ورزش،المپیک و پارالمپیک

اهدای مدال ها و افتخارات  4 رشته ورزشی به موزه ملی ورزش،المپیک و پارالمپیک
مدال ها و یادبودهای ارزشمند ورزشکاران 4 فدراسیون ورزشی به موزه ملی ورزش در حضور وزیر ورزش و جوانان و روئسای کمیته ملی المپیک و پارالمپیک اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک جلسه موزه ملی ورزش المپیک و پارالمپیک با حضور وزیر ورزش و جوانان و دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک و محمود خسروی وفا رئیس کمیته پارالمپیک وخانم فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع  و احمدی معاونت امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، برخی از مسئولان فدراسیون ها و ورزشکاران در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.
در ابتدای جلسه دکتر صالحی امیری مطالبی را در خصوص اهمیت راه اندازی موره ورزش و استقبال جامعه ورزش کشور و قهرمانان از آن ابراز داشتند  و پس از آن برخی از مسئولان و ورزشکاران فدراسیون های بسکتبال، کشتی، دوو میدانی و وزنه برداری آثار، مدال، جام، یادبودهای ارزشمند خود را به موزه اهدا کردند.
دکتر رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال اولین نشان تیم ملی بسکتبال کشورمان برای کسب سهمیه المپیک در سال 2007 و اولین مدال آسیایی ایران در بسکتبال  و همچنین نشان بهترین فدراسیون آسیا که به فدراسیون بسکتبال کشورمان در سال 2010 تعلق گرفته بود را به موزه اهدا کردند.
همچنین  علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری به همراه محسن بیرانوند ، محمد نصیری، علی پاکیزه جمع ازاین  فدراسیون در این جلسه حضور داشتند و مدال و یادبودهای ارزشمندی را به موزه اهدا کردند.
علیرضا رضایی نایب رئیس فدراسیون کشتی شلوار پهلوانی و گواهینامه ۱۹۶۴توکیو و دیپلم افتخارو نامه اتحادیه جهانی کشتی که جهان پهلوان تختی را بعنوان 10 کشتی گیر برتر دنیا معرفی کرده بودند را از طرف فدراسیون به موزه اهدا کرد.
همچنین لیلا رجبی اولین مدال طلای خودش و اولین مدال طلای دوو میدانی بانوان ایران که درسال ۲۰۰۹ بازی های آسیایی داخل سالن ویتنام کسب کرده بود را به موزه ملی ورزش اهدا کرد.
در پایان  دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان از ورزشکاران و مسئولان فدراسیون هایی که یادبودهای ارزشمند خود را به موزه ملی ورزش  اهدا کردند، قدردانی کرد.

۴ اسفند ۱۳۹۷ ۱۵:۰۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.