کسب عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی نمایندگان تنیس ایران در مسابقات سطح ۲ آسیا در تایلند

کسب عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی نمایندگان تنیس ایران در مسابقات سطح ۲ آسیا در تایلند
آخرین روز مسابقات تنیس سطح ۲ آسیا در بانکوک تایلند برگزار شد و در بخش انفرادی دختران درسا چراغی با شکست ۲ بر صفر حریف قزاقستانی خود به مدال برنز دست یافت و در بخش پسران امیر علی قوام با برتری مقابل کسری رحمانی در جایگاه نهم این دوره از بازیها ایستاد و رحمانی نیز صاحب عنوان دهم شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تنیس؛همچنین در دیدارهای بخش دو نفره نیز  تیم دونفره کسری رحمانی از ایران و الکتوب از اردن با شکست زوجی از پاکستان و بنگلادش قهرمان رقابتهای دونفره را بدست آوردند و در بخش دو نفره دختران درسا چراغی نیز به همراه  ماریا بردی از لبنان مقابل تیم مغولستان شکست خوردند و عنوان نایب قهرمانی را بدست آوردند.
نمایندگان ایران پس از درخشش در مسابقات قهرمانی تنیس زیر 13 سال غرب آسیا در امان پایتخت اردن ، از سوی فدراسیون تنیس آسیا اعضای تیم تنیس ITF غرب آسیا جهت شرکت در مسابقات دو هفته ای سطح 2 (DIVISION 2) که از تاریخ 16 د یماه سال جاری در بانکوک تایلند اغاز شده است  انتخاب شدند .
بر این اساس از کشورمان درسا چراغی به همراه امیر علی قوام و کسری رحمانی در این دوره از مسابقات حضور داشتند.
در این دوره از مسابقات بازیکنان دختر و پسر کشورهای بنگلادش ، بوتان ، کامبوج ، قرقیزستان ، لائوس ، ماکائو ، مالدیو ، مغولستان ، میانمار، نپال ، پاکستان ، سنگاپور،  تاجیکستان و ترکمنستان حضور خواهند داشتند .
یاد آور می شود: سید امیر برقعی به عنوان سرمربی ، فرناز فصیحی و طارق شواوکا از اردن به عنوان مربی هدایت این تیم را بر عهده دارند و راجاد کاپور نماینده هند نیز به عنوان سرداور حضورداشتند.

۲۹ دی ۱۳۹۷ ۰۱:۲۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.