صالحی امیری:سرمربی تیم ملی فوتبال صلاحیت مداخله در امور داخلی کشور را ندارد/ رفتار وی نوعی نمک نشناسی در حق ملت ایران است

صالحی امیری:سرمربی تیم ملی فوتبال صلاحیت مداخله در امور داخلی کشور را ندارد/ رفتار وی نوعی نمک نشناسی در حق ملت ایران است
رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان گفت: سرمربی تیم ملی فوتبال موظف است در چارچوب قرارداد خود به هدایت فنی تیم ملی پرداخته و حقی برای دخالت در امور داخلی کشور را ندارد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان در واکنش به اظهار نظر اخیر سرمربی تیم ملی فوتبال بزرگسالان گفت: ایشان باید بدانند که تیم ملی فوتبال و بازیکنان افتخارآفرین آن متعلق به ملت ایران است و وی طبق قراردادش موظف به هدایت فنی این تیم است و حق هیچ گونه اظهار نظر بی مورد و مداخله گرایانه در امور داخلی کشورمان را ندارد.
وی ادامه داد: کنش ها و واکنش های داخلی ورزش ایران ارتباطی به ایشان نداشته و ندارد و وی بعنوان یک مربی حرفه ای باید بداند که مردم بخوبی می دانند رفتارش در جام ملتها و آنهم زمانی که تیم ملی کشورمان با اقتدار به مرحله بعد صعود کرده حاکی از نوعی عصبانیت نهفته و اقدامی شیطنت آمیز عده ای از مخالفین پیروزی های ملت ایران است.
صالحی امیری با تاکید بر اینکه فدراسیون فوتبال باید سرمربی تیم ملی را در چارچوب قرارداد و وظایفش هدایت و مدیریت کند اظهار داشت: این وظیفه فدراسیون فوتبال و مسئولینش است تا در این شرایط حساس مانع از هرگونه ادبیات غیراخلاقی ، توهین آمیز و مغایر مصالح ملی سرمربی تیم ملی شوند.
باور دارم این ادبیات سرمربی تیم ملی نوعی باج خواهی است که در صورت عدم کنترل و تکرار می تواند عواقب جبران ناپذیری بهمراه داشته باشد.
رئیس کمیته ملی المپیک یادآور شد: ملت ایران بخوبی می دانند ورزش ایران با همدلی، انسجام و اتحاد حداکثری که بین ارکان آن از وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک، فدراسیونها، هیاتها، پیشکسوتان، قهرمانان و رسانه ها شکل گرفته در مسیر توسعه و جهش قرار دارد و بسیاری از رشته ها از جمله فوتبال، والیبال، کشتی، وزنه برداری، تکواندو، کاراته، جودو و .... با همین انسجام در دوره مدیریتی دکتر سلطانی فر می روند تا به بهترین عناوین و افتخارات سالهای اخیر خود دست یابند.
وی ادامه داد: در این شرایط هر گونه رفتار مداخله گرایانه در این فرایند نوعی خیانت به جامعه بزرگ و افتخارآفرین ورزش ایران تلقی می گردد.
صالحی امیری در پایان ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین فدراسیون، کادر فنی و بازیکنان گفت: وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال و همچنین هواداران میلیونی تیم ملی فوتبال حمایت مادی و معنوی مناسبی را از تیم ملی و سرمربی آن بعمل آورده اند و امید فراوانی داریم که تیم ملی فوتبال کشورمان با ظرفیت بالایی که دارد با شایستگی به قهرمانی مقتدارنه این دوره از جام ملت ها دست یابد.

۲۸ دی ۱۳۹۷ ۱۵:۵۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.