پایان کار نمایندگان شکورمان در مسابقات سطح 2 آسیا با کسب عنوان نائب قهرمانی هفته نخست

پایان کار نمایندگان شکورمان در مسابقات سطح 2 آسیا با کسب عنوان نائب قهرمانی هفته نخست
نمایندگان کشورمان با کسب عناوین نائب قهرمانی به کار خود در رقابت های سطح 2 آسیا پایان دادند. ‌

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تنیس: آخرین روز هفته نخست رقابت های تنیس سطح 2 آسیا به میزبانی تایلند برگزار شد و نمایندگان کشورمان با کسب عناوین نائب قهرمانی به کار خود پایان دادند.
در بخش دو نفره بازیها امیر علی قوام و کسری رحمانی در فینال مسابقات به مصاف تیم پاکستان و بنگلادش رفت و در نهایت با نتیجه ( 1-6 و 2-6) این مسابقه را به حریف خود واگذار کرد تا نمایمپندگان کشورمان صاحب عنوان نائب قهرمانی شوند.
در بخش دختران نیز درسا چراغی از ایران و ماریا بردی از لبنان با شکست 2 بر یک مقابل تیم مغولستان عنوان نائب قهرمانی را بدست آوردند.
همچنین پیش از این و با برگزاری دیدارهای انفرادی ، درسا چراغی با نتیجه 2 بر یک  در برابر حریفی از قرقیزستان به پیروزی رسید و صاحب عنوان سومی شد  ، امیرعلی قوام نیز با شکست حریف نپالی خود در جایگاه سوم ایستاد و کسری رحمانی دیگر نماینده بخش پسران با نتیجه 2 بر یک دیگر تنیسور نپال را از پیش رو برداشت و در جایگاه پنجم ایستاد.
به این ترتیب با پایان هفته نخست رقابت ها ، نمایندگان کشورمان خود را برای حضور در هفته دوم بازیها آماده می کنند.
نمایندگان ایران پس از درخشش در مسابقات قهرمانی تنیس زیر 13 سال غرب آسیا در امان پایتخت اردن ، از سوی فدراسیون تنیس آسیا اعضای تیم تنیس ITF غرب آسیا جهت شرکت در مسابقات دو هفته ای سطح 2 (DIVISION 2) که از تاریخ 16 د یماه سال جاری در بانکوک تایلند اغاز شده است  انتخاب شدند .
بر این اساس از کشورمان درسا چراغی به همراه امیر علی قوام و کسری رحمانی در این دوره از مسابقات حضور دارند.
ماریا بردی از لبنان ،  آل کتوب از اردن و زاید ماشنی از اردن دیگر اعضاء این تیم را تشکیل خواهند داد .
در این دوره از مسابقات بازیکنان دختر و پسر کشورهای بنگلادش ، بوتان ، کامبوج ، قرقیزستان ، لائوس ، ماکائو ، مالدیو ، مغولستان ، میانمار، نپال ، پاکستان ، سنگاپور،  تاجیکستان و ترکمنستان حضور خواهند داشت .
‌ یاد آور می شود: سید امیر برقعی به عنوان سرمربی ، فرناز فصیحی و طارق شواوکا از اردن به عنوان مربی هدایت این تیم را بر عهده خواهند داشت و راجاد کاپور نماینده هند نیز به عنوان سرداور حضور دارد.

۲۲ دی ۱۳۹۷ ۰۸:۲۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.