برگزاری نمایشگاه تجهیزات ورزش با هدف حمایت از تولید داخلی؛شاهرخ شهنازی:نمایشگاه بین المللی ورزش با هدف حمایت از تجهیزات داخلی برگزار می شود

برگزاری نمایشگاه تجهیزات ورزش با هدف حمایت از تولید داخلی؛شاهرخ شهنازی:نمایشگاه بین المللی ورزش با هدف حمایت از تجهیزات داخلی برگزار می شود
نشست خبری دومین نماشگاه بین المللی ورزش محصولات نوین و تجهیزات وابسته یا حضور شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته کلی المپیک،رهنما مدیر عامل شرکت توسعه بازرگانی کمیته،حق پرست ریس اتخادیه تولید کنندگان و فروشندگان لوامز ورزش و طیبی نژاد مدیر عامل چیستا در محل کمیته برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک در خصوص برگزاری این نمایشگاه ابراز داشت: خرسندیم شاهد برگزاری نمایشگاهی با موضوع تجهیزات ورزشی هستیم. برگزاری این  نمایشگاه نکات خوبی دارد که  یکی از آنها حمایت از تولید کننده های داخلی است.
او ادامه داد: ما در ورزش از لحاظ تجهیرات طیف گسترده ای داریم و تولید کننده ها کم کم به این سمت می روند که در جهت استانداردهای جهانی تولیداتی داشته باشند. با توجه به مشکلات ارزی باید از تولید کننده های داخلی حمایت کرد. البته باید جهت تولیدات تجهیزات داخلی  بیشتر فعالیت کنیم و کمیته ملی المپیک از این قبیل حرکت ها استقبال می کند و حمایت معنوی خواهیم داشت.  
شهنازی در پاسخ به این پرسش که آیا فدراسیون ها از تجهیزات داخلی استفاده می کنند، تاکید کرد: در مذاکراتی که با مسئولان فدراسیون دارم در برخی بخش ها امکان استفاده از تجهیزات داخلی هست. در بخش همگانی و استعدادیابی بیشتر از تجهیزات داخلی استفاده می شود اما در بخش قهرمانی بیشتر از تجهیزات خارجی استفاده می شود. در بحث پوشاک برای نمونه در  کشتی از دوبنده های داخلی استفاده می کنند و حتی دوبنده های داخلی صادر هم می شوند.
رهنما، مدیر عامل شرکت توسعه بازرگانی کمیته ملی المپیک نیز در این نشست بیان کرد: با حمایت رییس کمیته ملی المپیک و دبیرکل کمیته ملی المپیک مقرر شد با شرکت توسعه بازرگانی که متعلق به کمیته ملی المپیک است و همچنین به کمک بخش خصوصی نمایشگاه تخصصی از دستاورد های ملی و بومی در عرصه ورزش برپا کنیم. هدف ما کمک به عرضه محصولات نوین داخلی است.
وی تصریح کرد: ما علاوه بر افتتاحیه، نشست های تخصصی دیگری را هم برنامه ریزی کردیم و نشست اقتصاد ورزش هم برگزار خواهیم کرد. ما از فدراسیون ها دعوت کردیم و مکاتبه داشتیم که در این نمایشگاه باشند.

همچنین حق پرست رئیس اتحادیه تولید کنندگان و فروشندگان لوازم ورزشی نیز توضیحاتی در خصوص اهمیت برگزاری این نمایشگاه ها برای تولید کنندگان داخلی ارائه کرد و طیبی نژاد مدیر عامل چیستا برگزار کننده نمایشگاه ضمن تاکید بر اهمیت برگزاری این نمایشگاه در حمایت از تولیدکنندگان داخلی تصریح کرد:این نمایشگاه سال آینده نیز برگزار خواهد شد و نمایشگاه  ۳۰  تولید کننده داخلی وپنج تامین کننده از خارج از کشور حضور دارند و همچنین قرار است از پیشکسوتان  و کارآفرینان عرصه توسعه تجهیزات داخلی تجلیل شود.

۲۲ دی ۱۳۹۷ ۰۶:۵۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.