جهت حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک 2020:بانوان تیرانداز تست دادند

جهت حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک 2020:بانوان تیرانداز تست دادند
صبح امروز و با حضور در آکادمی ملی المپیک، اعضای تیم ملی تیراندازی بانوان در سه اسلحه تفنگ، تراپ و تپانچه تست آمادگی جسمانی دادند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک، سه ماه پس از شروع اردوهای آماده سازی و پیوسته تیم های ملی تیراندازی بانوان در دو اسلحه تپانچه و تفنگ، اردونشینان این تیم ها به همراه تیراندازان اهداف پروازی که هنوز اردوهای آماده سازی خود را آغاز نکرده اند، در آزمونهای آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.
اردونشینان در هر سه اسلحه ذکر شده، در سال 2019 میلادی سه رویداد مهم و بین المللی world cup را که دارای امتیاز کسب سهمیه المپیک است، پیش رو دارند.
تیراندازان تفنگ و تپانچه که اولین رویداد کسب سهمیه را پس از بازیهای آسیایی و در champions ship  کره جنوبی با ناکامی پشت سر گذاشته اند، مسابقات world cup هند، چین و آلمان را به ترتیب در اسفندماه 97، اردیبهشت 98 و خردادماه 98 پیش رو خواهند داشت.
همچنین بانوان تیرانداز رشته تراپ نیز مسابقات امارات (فروردین98)، کره جنوبی (اردیبهشت 98)، ایتالیا (تیرماه 98) و فنلاند را جهت کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو پیش رو دارند.
اسامی ورزشکاران تیم های ملی تیراندازی بانوان در دو اسلحه تپانچه و تفنگ که صبح امروز در آزمونهای آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک حضور یافتند به تفکیک اسلحه عبارتند از:
تفنگ: الهه احمدی، نجمه خدمتی، حسنا توتونچی، فاطمه کرم زاده و نرجس امام قلی نژاد.
تپانچه: آمیتیس جعفری، سارا میرابی، درسا عرب شاهی، مینا قربانی و هانیه رستمیان.
ابراهیم اینانلو، محمد زائر رضایی و مریم طالبی مربیان تیم تفنگ و الکساندر سماکین اوکراینی، احمد نجفی و سکینه خدابنده لو به عنوان مربی هدایت تیم تپانچه بانوان را بر عهده دارند.
گفتنی است مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا نیز آبان ماه 1398 برگزار خواهد شد. این مسابقات همچون مسابقات world cup از امتیاز کسب سهمیه المپیک تابستانی 2020 توکیو برخوردار است.

۱۶ دی ۱۳۹۷ ۰۵:۰۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.