بازدید وزیر ورزش و جوانان و رییس کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی کشتی و هتل آکادمی کشتی

بازدید وزیر ورزش و جوانان و رییس کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی کشتی و هتل آکادمی کشتی
دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و دکتر صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک پس از بازدید از اردوی تیم ملی کشتی از مراحل پایانی ساخت هتل آکادمی کشتی بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛دکترسلطانی فر وزیر ورزش و جوانان ودکتر صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک عصر امروز با حضور در خانه کشتی از اردوی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی و سپس از هتل آکادمی کشتی ایران که مراحل پایانی ساخت را می گذراند بازدید کردند.

 وزیر ورزش پس از بازدید از تمرین کشتی گیران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما امروز در کنار آقای صالحی امیری بازدید از اردوی کشتی آزاد و فرنگی داشته باشیم. در ادامه مسیری که الان تا المپیک دارند بحث قهرمانی آسیا در چین هست و به همین شکل برنامه ها را ادامه می دهند با توجه به برنامه هایی که دارند همین روند اردوها و مسابقات ادامه خواهد داشت تا کسب سهمیه برای هر ۶ وزن آزاد و فرنگی داشته باشند. انتظارات مردم ما از کشتی این است که همه سهمیه ها را بگیرد و در همه این اوزان روی سکو برود این ظرفیت را در کشتی ایران می بینم. مدال آوری ما در المپیک های قبلی مشخص است و بیشترین مدال را این رشته کسب کرده و به همین دلیل توقع ها بالا است.
وی ادامه داد: از رسول خادم که مسوول فدراسیون  و سرمربی تیم ملی بودتشکر می کنم این مدت زحمت های زیادی کشید. کادر کنونی بنی تمیم و همکارانش در این دوره انتقالی فعالیت می کنند تا بتوانیم انتخابات را برگزار کنیم.
وزیر ورزش و جوانان خاطر نشان کرد: دوستان بدون هیچ نگرانی کارها را ادامه بدهند. ما کار قانونی انجام میدهیم و مثل گذشته وزارت و کمیته بیشترین همکاری با کشتی راخواهند داشت و از این به بعد هم با همین رویکرد بیشترین کمک را خواهیم کرد تا انشالله مسیر کشتی هموارتر بشود تا در فاصله به المپیک بتوانیم طوری کار کنیم که ملی پوشان با روحیه خوبی آماده المپیک شوند. امیدوارم که دوباره نتایج خوب در المپیک توکیو بگیریم البته کارمان اصلا آسان نیست. در ژاپن می رویم که کشتی‌گیران خوبی آماده کرده است. خیلی برنامه ریزی کرده‌اند و کارمان واقعا سخت است و باید تلاش کنیم تا احساس کنیم که دوباره آقای کشتی جهان هستیم. به قرعه هم کاری نداشته باشیم و باید برویم و ببریم و من این ظرفیت را در کشتی گیران می بینم.
وزیر ورزش دراراده درباره وضعیت ورزش کشور گفت: از جهت مدال آوری که فوق العاده بودیم. حدودا شش برابر فضای ورزشی نسبت به قبل از انقلاب داریم. جمعیت دو برابر شده و فضای ورزشی شش برابر شده‌است. در خیلی از روستاها سالن سرپوشیده داریم. قبل انقلاب یک 100 هزار نفره داشتیم اما الان  70 هزار نفره اصفهان 50 هزار نفره شیراز مشهد اهواز و شهرهای مختلف ورزشگاه ساخته شده‌است. 21 استادیوم 15 هزار نفره در مراکز استان‌ها ساخته‌ایم و 20 استادیوم 5 هزار نفره داشته‌ایم. انقلاب بزرگی در بحث زیرساخت‌ها انجام شده‌است. فجر چهلم از هفته دولت امسال آغاز شد و هر دو هفته یک پروژه بزرگ را افتتاح کرده‌ایم. اخیراً  پیست کرمان و استادیوم اهواز افتتاح شد. استادیوم تربیت حیدریه و سلماس افتتاح می شوند و تا آخر سال به همین شکل ادامه می‌دهیم و افتتاح می کنیم.
سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در ادامه بازدید از اردوی تیم های ملی کشتی، با حضور در محل  آکادمی کشتی از بخش ها و طبقات مختلف این آکادمی شامل اداری، هتلینگ، سالن های تمرین، بدنسازی، استخر و سونا، و رستوران بازدید کردند و در جریان روند ساخت این آکادمی مجهز قرار گرفتند.
پروژه آکادمی بین المللی کشتی ایران، بعنوان مجهزترین مرکز کشتی در قاره آسیا در زمینی به مساحت ١٣٠٠ مترمربع و به زیربنای ٧٠٠٠ مترمربع در مجموعه ورزشی آزادی تهران در حال احداث است.
این پروژه در شش طبقه با کاربری های ورزشی، اقامتی، خدماتی و رفاهی است که دو طبقه زیرین مربوط به فضاهای ورزشی می باشد که در آن سالن کشتی، بدنسازی، استخر و آب درمانی در نظر گرفته شده است. یک طبقه اداری و دو طبقه بعد اقامتی است که شامل ٣٤ اتاق برای ورزشکاران، مربیان و مهمانان می باشد.
با توجه به مجاورت این آکادمی با دریاچه مجموعه آزادی،در طبقه ششم نیز یک رستوران با فضای باز در نظر گرفته شده است.

۱۲ دی ۱۳۹۷ ۱۰:۵۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.