در پیام تبریک سال نو میلادی نایب رئیس کمیته بین المللی المپیک؛ قهرمانی ایران در مسابقات آتشین جام جهانی ووشو ارزشمند بود

در پیام تبریک سال نو میلادی نایب رئیس کمیته بین المللی المپیک؛ قهرمانی ایران در مسابقات آتشین جام جهانی ووشو ارزشمند بود
رئیس فدراسیون جهانی ووشو و نایب رئیس کمیته بین المللی المپیک (IOC) در پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید میلادی، گفت: قهرمانی ایران در مسابقات آتشین جام جهانی ساندا، ارزشمند بود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ووشو؛ پیام «یو زای چینگ» بدین شرح است:
همکاران و دوستان عزیز؛ سال نو مبارک
از حمایت های شما در سال گذشته که موجب شد به موفقیت ها و دستاوردهای مهمی در سال 2018 برسیم، ممنون هستم.
از آنجایی که ما به پایان این سال فوق العاده در ووشو رسیده ایم؛ بسیار خرسندم که نگاهی داشته باشیم به رخدادهایی که موجب شد این رشته به حرکت رو به جلوی خود ادامه دهد.
شاید، 2018 شلوع ترین سال در تاریخ این رشته باشد که برای آغاز ووشو به سه رویداد ورزشی اضافه شد. سومین دوره بازی های جوانان آفریقا به میزبانی الجزایر که با حضور 9 کشور آفریقایی برگزار شد. بعد از آن ووشو در نخستین دوره بازی های پیشکسوتان آسیا در مالزی حضور داشت.
حضور در این دو رویداد نشان از توانمندی ووشو و محبوبیت آن در بین جوانان و پیشکسوتان در سراسر دنیا دارد.
اولین دوره رقابت های دانشجویان جهان در ماکائو، سومین رویداد مهم برای ووشو در سال 2018 که نماینگر استعدادها شد.
برگزاری سی و پنجمین جلسه هیات رئیسه فدراسیون جهانی نیز ارزش زیادی داشت، چراکه تصمیمات مهمی در خصوص مسائل فنی و ساختاری برای برای پیشبرد اهداف توسعه ای، استانداردسازی و مدرن سازی ووشو گرفته شد.
در ادامه این پیام آمده است: 2018 سالی بسیار ارزشمند برای ووشو با برگزاری رویدادهایی در بالاترین سطح در دنیا بود.
هفتمین دوره مسابقات جوانان جهان در برزیل برگزار شد که نخستین رویداد جهانی در آمریکای جنوبی بود. برپایی این رویداد بزرگ با حضور بیش از 700 ووشوکار موجب شد تا ووشو در این منطقه نیز بدرخشد و نوید موفقیت برای جوانان این رشته را بدهد.
یک موفقیت بزرگ نیز با برگزاری سومین دوره رقابت های جهانی «تای چی» در بلغارستان با حضور 600 ورزشکار رقم خورد.
جام جهانی ووشو به رویدادی مهم برای علاقمندان به این رشته در سراسر جهان تبدیل شده است که نهمین دوره آن در «هانگژو» چین انجام گردید.
حضور بهترین مبارزان جهان که مدال آور مسابقات جهانی کازان بودند سبب گردید تا مبارزاتی آتشین را شاهد باشیم که باید به ایران بابت قهرمانی ارزشمند در این مسابقات مهم تبریک بگویم.
در پایان مسابقات 2018 باید به پیکارهای «وینگ چون» بزرگسالان جهان در چین اشاره کنم. حضور خانواده جهانی وینگ چون برای تعامل کونگ فو، دوستی ها و فرهنگ، یک پیروزی بزرگ برای فدراسیون جهانی ووشو بود.
در پایان سال 2018، IWUF روز جهانی کونگ فو را در 11 آگوست جشن گرفت. این جشن با حضور هزاران هزار علاقمند در سراسر جهان از باشگاه های ورزشی مختلف و عموم مردم برگزار شد، نقطه عطفی بزرگ برای ووشوی جهان بود که امیدواریم این جشن بزرگ در سال جدید میلادی نیز تکرار شود.
معتقدم اکنون ووشو قدرتمند از همیشه است. بسیار خرسندم که از نزدیک شاهد تلاش های خانواده ووشوی جهان برای توسعه روز افزون این ورزش در سراسر جهان، هستم.
مشتاقم تا همه شما بزرگان را در رویدادهای ووشوی سال 2019 اعم از هشتمین دوره رقابت های جهانی کونگ فو در چین و پانزدهمین دوره رقابت های قهرمانی بزرگسالان ووشوی جهان در شانگهای ملاقات کنم.
تا آن زمان برای همه شما آروزی موفقیت دارم.

۱۲ دی ۱۳۹۷ ۱۰:۳۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.