به ریاست دکتر باقرزاده برگزار شد؛اولین نشست کمیسیون آموزش المپیک

به ریاست دکتر باقرزاده برگزار شد؛اولین نشست کمیسیون آموزش المپیک
اولین نشست اعضای کمیسیون آموزش به ریاست دکتر باقرزاده عصر روی گذشته در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

به گگزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در ابتدای این نشست دکتر باقرزاده ضمن معرفی اعضا توضیحاتی در خصوص اهداف تشکیل این کمیسیون توضیحاتی ارائه نمود و‌ گفت: کمیسیون آموزش یکی از مهمترین ارکان کمیته بین المللی المپیک و کمیته های ملی المپیک کشورهاست چراکه هدف اصلی IOC یعنی آگاه سازی حردم بخصوص نسل جوان با منشور و آرمانهای المپیک را در برنامه دارد.
 وی ادامه داد: تدوین استراتژی آموزش، آئین نامه و شرح وظایف کمیسیون در راستای حمایت از تربیت بدنی، قرار دادن آموزش ارزش های المپیک در برنامه مدارس و در نظر گرفتن برنامه های مناسب ورزشی در داخل و خارج از مدارس از مهمترین اولویتهای کمیسیون است که امیدوارم با کمک و راهنمایی تک تک اعضا بتوانیم بدانها دست یابیم.
در ادامه نشست سایر اعضا نظرات و‌ پیشنهادات خود را جهت فعالیتهای کمیسیون عنوان داشتند و مقرر شد تا آموزش و حصول اطمینان از یادگیری اصول، فلسفه و ارزش های ورزشی، یادگیری اهمیت ورزش در بهداشت، درمان و سلامتی و همچنین درک اهمیت بازیها و جشنواره های ورزشی بعنوان بخش دیگر وظایف این کمیسیون در آئین نامه اجرایی که تنظیم خواهد شد لحاظ شود.
ضمنا با تاکید اعضا، تعامل با دیگر کمیسیون ها و دپارتمان های اجرایی کمیته و آکادمی ملی المپیک نیز بعنوان اصولی ترین رویه این کمیسیون تعریف شد.
در خاتمه مقرر گردید به منظور آشنا نمودن دانش آموزان، دانشجویان، دبیران، مربیان و ورزشکاران با روح و آرمان های نهضت المپیک، اساتید برجسته دیگری در زمینه آموزش و پرورش و نماینده ای از جامعه ورزشکاران به این کمیسیون اضافه گردند.
در این نشست  دکتر خلیلی، دکتر شهبازی، دکتر رواسی، دکتر علینژاد و سرکار خانم دکتر معصومه شجاعی اعضای کمیسیون و آقای مهندس شهنازی (میهمان) حضور داشتند.

۱۲ دی ۱۳۹۷ ۰۵:۳۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.