پس از نشست ستاد عالی بازیهای المپیک و پارالمپیک؛شاهرخ شهنازی: کاراته می‌تواند در اولین حضور المپیکی برای ایران مدال آور باشد

پس از نشست ستاد عالی بازیهای المپیک و پارالمپیک؛شاهرخ شهنازی: کاراته می‌تواند در اولین حضور المپیکی برای ایران مدال آور باشد
کاراته می‌تواند در اولین حضورش در المپیک برای ایران مدال آور باشد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک،نشست ستاد عالی بازیهای المپیک و پارالمپیک صبح امروز با حضور دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان،دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک،داورزنی،خسروی وفا،اشرفی،شهنازی،سجادی و آشوری سرپرست فدراسیون کاراته به همراه هروی و موسوی مربیان تیم های ملی کاراته مردان و زنان برگزار شد.
 شاهرخ شهنازی، دبیرکل کمیته ملی المپیک پس از نشست ستاد عالی‌ بازی‌های المپیک و پارالمپیک گفت: امروز جلسه ستاد عالی بازی‌های 2020 و ساحلی آمریکا برگزار و در مورد توکیو رشته‌هایی که مدال‌آور هستند دعوت شدند و امروز نوبت کاراته بود.سرپرست فدراسیون  همراه مربی و کادر فنی  در خصوص شانس‌های کسب سهمیه صحبت های خود را مطرح کردند و  اعضای ستاد سوالات فنی را که داشتتند پرسیده و پاسخ داده شد.
وی افزود: در بخش مردان شانس زیادی برای مدال داریم ولی  در بخش خانم‌ها گوشه چشمی داریم. فدراسیون معتقد بود تعداد بیشتری ورزشکار اعزام شوند و قول‌های خوبی دادند وزیر محرتم ورزش و رئیس محترم کمیته ملی المپیک قول دادند با رعایت صرفه جویی‌ها بیشترین حمایت را داشته باشند. اگر این برنامه اجرا و حمایت شود کاراته در اولین حضورش برای ایران مدال آور خواهد بود.
شهنازی گفت:در مورد مسابقات ساحلی منتظر کسب سهمیه هستیم. این اولین دوره مسابقات است و هنوز نظم زیادی ندارد. قبلا عنوان شده بود کشتی فقط یک مرحله کسب سهمیه دارد ولی الان اطلاع دادند که یک مرحله شانس دیگر وجود دارد. ما مرحله اول را از دست دادیم. فوتبال، بسکتبال، والیبال و کشتی و کاراته اکر کسب سهمیه کنند به آمریکا اعزام می‌شوند.منتظریم که شرایط کسب سهمیه اعلام شود.
دبیرکل کمیته ملی المپیک تصریح کرد: برای سرپرست کاروان ایران در المپیک هنوز فرصت داریم و در جلسات بعدی صحبت می‌شود. این جلسه مربوط به ستاد بازی‌ها بود و در مورد بودجه صحبتی نشد. رقم بودجه در لایحه مشخص شده است و در مراحل بعدی احتمال افزایش وجود دارد.

۱۰ دی ۱۳۹۷ ۱۴:۴۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.