وزیر ورزش و جوانان در نشست موزه ملی ورزش المپیک و پارالمپیک مطرح کرد: به دنبال تجمیع افتخارات ملی ورزش هستیم

وزیر ورزش و جوانان در نشست موزه ملی ورزش المپیک و پارالمپیک مطرح کرد: به دنبال تجمیع افتخارات ملی ورزش هستیم
دکتر سلطانی فر در حاشیه برگزاری نشست تخصصی تاسیس موزه ملی ورزش،المپیک و پارالمپیک، از آحاد مردم وجامعه ورزش و قهرمانان برای اهداء یادبودها به منظور نمایش افتخارات ورزش کشور دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛جلسه تخصصی موزه ورزش،المپیک و پارالمپیک با حضور دکتر سلطانی فر وزیر ورزش،دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، مهندس شهنازی دبیرکل،دکتر قراخانلو رئیس آکادمی ملی المپیک،دکتر سعیدی خزانه دار،علی یاوری طراح فاز اول موزه،دکتر محمد حسن طالبیان معاون سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی،خسروی وفا،اشرفی،دکتر احمدی،دکتر صیرفی،دکتر رهنما در سالن جلسات کمیته ملی المپیک برگزار شد که  دکتر سلطافی فر وزیر ورزش و جوانان پس از  نشست اظهار داشت : تاسیس موزه ملی ورزش به پیشنهاد دکتر صالحی امیری کلید خورد و ما بنا داریم در ایام دهه مبارک فجر موزه ملی ورزش،المپیک و پارالمپیک را افتتاح نماییم .  
 وی  در ادامه افزود: ما در موزه بحث خانواده ورزش را داریم به دور از تفکیکات موجود میان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و بنا داریم در موزه تاریچه، اهمیت  ورزش و المپیک، دستاوردها، افتخارات و اشخاص را به نمایش بگذاریم.
وزیر ورزش با تاکید بر نحوه تاسیس موزه بیان داشت: موزه ملی ورزش  از دو بخش محتوا که شامل اشیا و عکس ها  و وسایل ورزشکاران است تشکیل که نشان داده میشود و استفاده از نرم افزاری کاربردی که اخیرا در موزه ها مورد استفاده قرا می گیرند وسناریو که شامل برنامه ای است که بر اساس آن بخش محتوا به نمایش گذاشته می شود تشکیل شده است .
سلطانی فر در خاتمه با اشاره به ماهیت موزه ملی ورزش اظهار داشت: بی تردید موزه ملی ورزش ، المپیک و پارالمپیک با حمایت قهرمانان ، مدال آوران ، جامعه ورزش و... پر بار تر و جذاب تر خواهد بود و از این جهت ما نیازمند حمایت و همکاری آنها هستیم .

۱۰ دی ۱۳۹۷ ۱۴:۲۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.