برای حضور تیراندازان دانشجو در یونیورسیاد ایتالیا؛نشست روسای فدراسیون ورزش های دانشگاهی و تیراندازی برگزار شد

برای حضور تیراندازان دانشجو در یونیورسیاد ایتالیا؛نشست روسای فدراسیون ورزش های دانشگاهی و تیراندازی برگزار شد
به منظور هماهنگی لازم در خصوص اعزام تیم ملی تیراندازی دانشجویان برای شرکت در رقابتهای سی امین یونیورسیاد دانشجویان جهان دکتر محمدرضا دهخدا رییس فدراسیون ملی ورزشهای دانشگاهی با علی دادگر رییس فدراسیون تیراندازی و دکتر عرب عامری رئیس انجمن تیراندازی فدراسیون دانشگاهی دیدار و گفت و گو کردند .

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی؛در این جلسه دکتر دهخدا ضمن تشکر از حمایتهای فدراسیون در ادوار گذشته برای آماده سازی تیم های تیراندازی دانشجویان ، گفت امیدوارم امسال هم با همکاری دو فدراسیون بتوانیم تیمی آماده به این رقابتها اعزام کنیم تا شاهد تکرار موفقیتهای تیراندازی در یونیورسیاد باشیم .
دهخدا گفت : این دوره از مسابقات تیراندازی از اهمیت بیشتری نسبت به دوره قبل برخوردار هست چون در این مسابقات سهمیه المپیک داده میشود  و تیم ها با انگیزه بیشتر در این رویداد شرکت خواهند کرد .
در ادامه دادگر ضمن تشکر از برگزاری جلسه گفت :  این فدراسیون آمادگی خود را در خصوص همکاری به منظور تشکیل یک تیم قدرتمند اعلام می دارد و امیدوارم با همکاری دو فدراسیون یک تیم منسجم به این رقابتها اعزام و نتایج خوبی به دست بیاوریم.
در این نشست در خصوص اردوهای آمادگی و تعداد نفرات اعزامی ، کادر فنی  بحث و تبادل نظر شد و مقرر شد تیم های دختر و پسر در رشته تفنگ به صورت کامل در این رقابتها شرکت کنند و تیم های طپانچه و اهداف پروازی بعد از برگزاری رقابتهای انتخابی و بررسی وضعیت نفرات در خصوص اعزام تصمیم گیری شود.
همچنین مسابقات انتخابی به صورت آزاد برای هر سه رشته قبل پایان سال برگزار شود.
سی امین دوره یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان 12 لغایت 23 تیرماه ماه سال آینده در شهر ناپل کشور ایتالیا برگزار می‌شود.

۵ دی ۱۳۹۷ ۰۱:۴۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.