حضور پر رنگ لژیونرهای والیبال ایران؛ از قلب اروپا تا خاورمیانه

حضور پر رنگ لژیونرهای والیبال ایران؛ از قلب اروپا تا خاورمیانه
لژیونرهای والیبال ایران در کنار حضور موفق در لیگ ایتالیا، در لیگ های لهستان، ترکیه، یونان و قطر نیز حضور پر رنگ و موفقی دارند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون والیبال؛زراعت بانک ترکیه به همراه دو لژیونر ایرانی خود فرهاد قائمی و صابر کاظمی در رده ششم لیگ ترکیه قرار دارد. فرهاد قائمی با عملکرد خوب خود جزو بازیکنان اصلی و تاثیرگذار تیم زراعت بانک بوده است. صابر کاظمی نیز رفته رفته خود را به ترکیب اصلی زراعت بانک نزدیک کرده تا بتواند برای این تیم بیشتر به میدان برود.
اسکرا بلچاتو برای دومین سال متوالی با حضور عبادی پور، در رده ششم جدول لهستان قرار دارد. بلچاتو دراین فصل به عنوان نماینده لهستان در لیگ قهرمانان جهان حضور داشت.
تیم العربی قطر که با مربی ایرانی خود محمد رضا تندروان تا به اینجای کار عملکرد فوق العاده‌ای داشته به فاصله یک هفته مانده به نیم فصل در رده دوم این لیگ قرار دارد. سعید جواهری و محمود رسولی با درخشش در زمین بازی و نوید مشجری بر روی نیمکت تاثیر بسیاری در عملکرد تیم العربی قطر داشته اند.
تیم آ.ا.ک آتن یونان که فرهاد سال‎‌افزون را در اختیار دارد با کسب ده امتیاز در رده ششم لیگ یونان قرار دارد. فرهاد سال‌افزون در هفته های پایانی لیگ عنوان بهترین بازیکن هفته را کسب کرد.

۴ دی ۱۳۹۷ ۱۵:۳۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.